梁佩瑚.緣來有您

Monday, February 08, 2010

但願我倆緣未了

總編輯Thomas五月份要榮升做爸爸了,恭喜恭喜!

第一次迎接家中新成員,就算不手忙腳亂,心中或多或少都會有點緊張吧!

身為他出版社的作者,我想這刻唯一可以做的,便是在他指定的時間內把他要求的作品統統完成。讓他安排好一切之後,可暫且放下工作,安心陪太太上產前課、入產房、坐月、學換尿布……

在連續的三個月裡,我差不多一個月要完成一本小說,這絕對是有難度的,所以我唯一可做的,就是與世隔絕,「閉關修行」。《但願我倆緣未了》是在修行中第一本完成的小說。絕對不是賣花讚花香,但我可以告訴大家,「閉關」是很有效的。當一個人專心起來,不單每天可以寫出四五千字,故事的情節更是……不多說了,但我要給大家一個提示:「請各位在看這本小說時,特別用心!」

43 Comments:

At 2/08/2010 1:34 AM, Blogger Unknown said...

聽日一出即買,即睇~

 
At 2/08/2010 6:14 AM, Blogger 藍婷 said...

bel,,

好期待丫...
不過我一定會買來see,,,
好想知入便係點丫...
see完一定俾cm...

SaNdRA藍婷

 
At 2/08/2010 2:02 PM, Blogger mkautographs said...

可惜我宜家住在美國,等我到香港旅遊時一定會買番哂之前冇買ge書!
p.s 個cover好靚!

 
At 2/09/2010 2:53 AM, Anonymous Anonymous said...

出得係好時候..
可以用利是錢買XD

BY 賢=]

 
At 2/09/2010 6:07 PM, Blogger Unknown said...

尋日行過幾間書局都未有,諗住今日再出去睇下有未~

 
At 2/10/2010 3:53 AM, Anonymous Anonymous said...

你好
我已看過你很多作品
每個故事都不錯
我發現全都有個共通點
不知我這樣說你會不會生氣
但我發現你大部分的書的女主角都是大美女
男主角都是大有錢人
有車有樓
其實這是不是你一直幻想的人生?
雖然我喜歡happying ending
但我認為每一個故事都是這樣
使我感到沉悶和厭倦
我的說話可能令你不高興
你大可以刪除我這個c0mment

其實我一直都蠻欣賞你的作品
我不是什麼文學家
什至只是一個無知的學生
根本沒資格批評或評論
但我其實只想比少少意見
希望見諒

from:你小小的支持者

 
At 2/10/2010 8:23 AM, Blogger Unknown said...

^^尋日已經買左囉~~
看完話你知感想~~

 
At 2/10/2010 7:27 PM, Anonymous Anonymous said...

Dear Bel,
谢谢你上次送给我的书,可惜上次太匆忙了,没有机会看到你~~又出新书了,等我把之前的看完了再Call大家姐,哈哈哈哈哈哈。。。
祝你有更多更多的佳作~~
Rachel

 
At 2/11/2010 9:10 AM, Anonymous KAWUN said...

頭先買左返黎就即刻睇哂喇~
我睇到中段有D想喊=﹏=
好彩冇事發生 =]

閉完關未呀??
繼續加油呀=]

 
At 2/11/2010 9:43 AM, Blogger 梁佩瑚 said...

Dear PuiYi,
我想你應該買了吧!

dear 藍婷,賢,carmen,
等你的comment!

dear kawun,
小心看呀!看完再給我comment吧!

dear 小讀者,
很多謝你給我意見。你猜得沒錯,我理想中的愛情的確是你說的,但男主角其實已有點改變,不再只是有錢人。在我眼中,有車有樓只不過是生活的基本,可能你仍是中學生,還未領會到這一切吧!不要緊,無論如何也很多謝你的意見!

 
At 2/12/2010 7:06 AM, Anonymous Anonymous said...

hi, 我都有少少認同小小支持者的comment
總是覺得你所寫的小說裡,女主角是大美人,男主角是有錢人.
但看過這本新作後, 另眼相看 ^^(果然閉關是有成果,作為讀書是看到的)
新作的故事很特別, 打破你從前的風格~非常喜歡,請繼續努力,寫多些好書給我們看~支持你

p.s. 近期的封面都畫得很漂亮,令人一看便忍不住想買下來=)

 
At 2/12/2010 7:44 AM, Anonymous vincent said...

雖然未睇新果本...e排去買番bel既舊作睇..發覺好似新d果d..故事性強d..緊張既情節多d...戲劇性d...睇番舊果除左你的最愛果本外...好似真係悶d咁..不過有d真係好想睇續集...覺得你寫既績集真係一流..同埋你既知識真係好多...最後想問下..<>...即係好科幻..時光倒流四十年果本..果d咩粒子離子..技術係咪你搵好多資料先寫到架..就算作..俗稱吹水..都作到好真...果本真係精彩...零四年既bel..已經有咁高既水準...值得一讚!!xd繼續努力..haha

 
At 2/12/2010 10:52 AM, Blogger 梁佩瑚 said...

Dear 塋,
很多謝你的讚賞,不過我仍然認為美女跟沒有生活負擔的人的故事,是我最嚮往的.......這本書就連我也意外地感到精彩,很感謝你凡認同。

Dear Vincent,
我的最愛當然是好的,不過自從這本《但願我倆情未了》之後,可能我要變心了......
至於你說的《如果一天你忘了我》,我的確做了不少research,所以得到你的認同,我想也是應該的......hehehehe。

 
At 2/12/2010 11:46 AM, Anonymous Anonymous said...

我草齊你D書喇.
以後你有咩書我都會買=)
你D書本本都好好睇.
本本都瀝瀝在目xD

 
At 2/12/2010 11:53 AM, Anonymous Anonymous said...

你本本書都好好睇.
有時真係好想睇下你寫穿越個d.
哈哈.
你本本書我都有買開.
不過其實我唔鐘意一d慘結果.
因為我會喊~
但係都sup你=)


 by;你既fans=)

 
At 2/13/2010 8:51 AM, Blogger 藍婷 said...

bel,,

我買左喇,,
see左小小,,
覺得好特別,,
跟之前有點不同,,
see完俾cm你,,

同埋我都同意近期的封面好靚靚,,
好吸引到我丫,,
但我覺得女主角靚靚,男主角有錢也好好丫,,
沒有問題,,因這也是我理想的,,

但我可能比較特別,,
我較喜歡bad ending,,
因為可能這樣會多點幻想吧,,

SaNdRA藍婷

 
At 2/14/2010 7:45 AM, Anonymous ying said...

hi,bel 我是近2年才迷上你的書的fans.
我記得我之前看過一本書,覺得非常精彩.可是我又忘記了書的名字 書的內容大概是講一個住在美國唐人街的女孩參加了一次廣告拍攝,然後去參加了選美,成為明星後,就好像忘記了與她青梅竹馬的男孩,但那男孩還是很喜歡她........
希望有好心人能告訴我書的名字吧

 
At 2/14/2010 10:06 AM, Blogger 梁佩瑚 said...

dear ying,
你喜歡的那本書,名(愛在緣分終結時).記得在寫他撕掉婚書的一幕,哭得我半死......

 
At 2/14/2010 9:14 PM, Blogger Unknown said...

撕掉婚書? 我不記得有這一幕?

 
At 2/18/2010 2:20 AM, Anonymous Hilda said...

我終於都睇晒喇:D
真係要好用心好用心好用心咁睇呀!!
如果唔一氣呵成睇晒真係會唔明白!

 
At 2/18/2010 4:56 AM, Anonymous bo said...

唔知道妳有冇睇戀空里出日本劇呢?哈哈,因為我放假強煲電影!!!!!!!!!!
其實我好想睇妳作d有關於中學生甜蜜既愛情故事呀!!!!!!!!!!!!!*
有同共鳴麻~~~

 
At 2/19/2010 8:02 AM, Anonymous Anonymous said...

hi...看了"但願我倆緣未了"
很好看...內容有點令人出乎意料...
書中提及的前世夫君...不禁令我想起「瑚說百道」的專欄你也曾提及過前世夫君伴在你左右!!請問你是否跟情節一樣也有看「生神仙」??

 
At 2/19/2010 8:03 AM, Anonymous Anonymous said...

hi...看了"但願我倆緣未了"
很好看...內容有點令人出乎意料...
書中提及的前世夫君...不禁令我想起「瑚說百道」的專欄你也曾提及過前世夫君伴在你左右!!請問你是否跟情節一樣也有看「生神仙」??

 
At 2/23/2010 7:36 AM, Anonymous Anonymous said...

因為我愛既人好鍾意睇妳既小說,好多時妳幫左佢心裡面既說話 ~ 慢慢佢感染到我都開始接觸妳既小說, 唔算太多, 但對一個唔睇小說既男仔都幾多, 我睇左妳幾本, 愛到灰飛煙滅, 愛的感覺是永遠, 愛上妳的第一天, 我們能否愛下去...我功課同埋翻譯培訓果度如果得閒d 都一樣會睇妳新既呢一本. 加油!寫多d好故事呀
*U*SA*HA*NA*

 
At 2/24/2010 5:42 AM, Anonymous Anonymous said...

你好 =]
我已經幾乎看過你所有作品了=]
記得我第一本看你寫的書是《愛在緣份終結時》,自此以後,就對你的作品愛不釋手
=]
這一次,我也很喜歡《但願我倆緣未了》!
感覺有點別於你以往的作品=]
帶點悲傷的內容,卻有着Happy Ending
我都很喜歡=]
請繼續努力,加油!

EsTHER=]

 
At 2/24/2010 6:27 AM, Blogger 梁佩瑚 said...

dear eugenia,
有呀!仁仔在家中把婚書撕掉,是因為他知道女主角不想跟他結婚......

dear u sai ha na,
為了喜歡的人而接觸我的小說,真夠意思,希望你們的愛情像我大部份的小說般,有著happy ending.....

dear 匿名者,
我看的是何仙姑,並不是生神仙......

dear esther,
很喜歡你說的悲哀的故事中卻有個happy ending,這樣的故事創作可說是我的第一次.......

 
At 2/26/2010 1:28 AM, Anonymous Anonymous said...

唉..終於有時間上番黎呢度留言呀..
呢本書我唔係1次過睇曬= ="
1開頭..其實我都唔係好明個D專用名詞..
而且我係個文科人,
對天文,物理學都唔係咁熟-.-
另外..
我覺得本書個故事真係幾正=]
1日未睇完,真係唔會知下1步既發展係點..
I LIKE IT=]

BY 賢

 
At 3/01/2010 12:06 AM, Anonymous Anonymous said...

好多謝妳的祝福~我地早幾日先一齊討論緊妳新既呢一本書既情節~真係好開心, 我地會努力去令happy ending 出現!
usahana

 
At 3/05/2010 7:38 PM, Anonymous gege said...

Hi Bel,

剛睇完你本新作喇, 從無諗過睇你作品會令人有百感交雜嘅感覺, 首先係玄疑(前世父君), 傷感(好姊妹"陳康兒"去世)...最後緊係你一貫作風happy ending

今次跟以往好唔同, 越來越精彩, 越睇越想追, 但又唔想咁快睇晒, 所以這本書令我有百感交雜嘅感覺.

繼續努力呀!!期待你關閉中的新作!!

 
At 3/06/2010 1:36 AM, Blogger Unknown said...

This comment has been removed by the author.

 
At 3/06/2010 1:39 AM, Blogger Unknown said...

買左本書差唔多一個月,終於尋晚先有時間睇,用三個半鐘時間睇完本書,我覺得好得意,一開始就用日辰黎寫,我以為小說主角喺日辰,點知到睇第1章,又變左寫孟霏,原來今次小說既主角係孟霏,有點有趣,因為我睇你既小說已經係第38本了,感覺好似係第一次用倒敊法黎寫,有點兒新鮮,睇到一半,孟霏喺古董店見到張相的孟雨非,我已知道故事係講孟霏係複製人了,我睇到一半,又估以為會咩時空交錯送走左孟霏去第2度,哈哈,有點新奇,到最後,又是happy ending,但個結局我好鐘意,由一點兒都唔記得日生,到聽到門口的風鈴聲,令孟霏記得以前的畫面,我覺得好正,唔知,呢本小說會唔會有下集呢?期待你的下一本作品!

 
At 3/11/2010 7:21 AM, Anonymous Anonymous said...

妳好^^
我係第一次係妳呢到比意見,妳過住出左咁多本,需然我無全部睇晒但有幾本我都好鍾意,而且好像睇緊自己一樣^^
今次妳最新一期我都只係剛剛開始,但係比我覺得好新奇既寫法,通常呢一類情節都知會係電影情現出來,就好似幾年前既(時兇感應),(電台網劇,黃金少年),而今次係用文字來比達,有d似一部將快開拍既電影劇本^^
好有吸引力,我會盡快睇完今期小說
by billy

 
At 3/12/2010 12:29 AM, Blogger 梁佩瑚 said...

DEAr GEGE,
多謝你comment,我會努力做好每本書.....

DEAR Billy,
你也感到很有電影感嗎?老實說,我在開始寫這本書的時候,也一直有把所有的分場mark下來....可能是這樣,便很有這樣的感覺吧!

DEAR PUI YI,
這本小說不會有下集了, 因為我已把我腦中屬於這個故事的都已寫下來了.......很高興你喜歡它!!!!

DEAR USAHANA,
要happy呀!繼續祝福你們!

Dear賢,
那些專用名詞都是做資料搜集時找出來的,之前我也不懂它們呀!很多朋友看過後都跟你有同感,就是故事不斷在變,一日沒看完都不知會發生什麼事.......這當然是我最想做到的效果.......

 
At 3/13/2010 11:15 AM, Anonymous Anonymous said...

dear 梁佩瑚
估唔到妳都有呢個感覺去寫呢本書...哈哈
真係有一定既吸引力...希望來緊妳的小說會有大概情節再出現^^
by billy

 
At 3/14/2010 4:12 AM, Anonymous Anonymous said...

HI,我係第一次上黎留言
我真係好鍾意睇你既書
不如等我話你知,我點樣開始發現梁佩瑚
我6年級果時,中文好差,所以我媽要我睇多d小說,幫助一下我既中文,我就去左書局,比《愛在緣份終結時》哩個書名吸引,我覺得好好睇,因此就漸漸愛上左梁佩瑚d書,而我既中文水平都高左,而家你所有既書我都有齊,唯一最遺憾既係我睇完《我哭是為了兩個女人》,先知道《玄來有你》係佢既續集,搞到我睇《玄來有你》果時,已經一早知道聞滔最後係會死,好冇mood!!

講左咁多無聊野,都係時候講番對哩本書既comment,我覺得《但願我倆緣未了》同《如果一天你忘了我》有幾分相似,可能都有小小科學成分,我覺得書中既粉紅色梳化好靚,我真係估吳到孟霏係個複製人,我開頭以為孟雨非係孟霏既母親

話你知!當我睇《假如從來沒有他》,我好開心你用iris哩個名!!

i'm iris too:)

 
At 3/14/2010 4:12 AM, Anonymous Anonymous said...

HI,我係第一次上黎留言
我真係好鍾意睇你既書
不如等我話你知,我點樣開始發現梁佩瑚
我6年級果時,中文好差,所以我媽要我睇多d小說,幫助一下我既中文,我就去左書局,比《愛在緣份終結時》哩個書名吸引,我覺得好好睇,因此就漸漸愛上左梁佩瑚d書,而我既中文水平都高左,而家你所有既書我都有齊,唯一最遺憾既係我睇完《我哭是為了兩個女人》,先知道《玄來有你》係佢既續集,搞到我睇《玄來有你》果時,已經一早知道聞滔最後係會死,好冇mood!!

講左咁多無聊野,都係時候講番對哩本書既comment,我覺得《但願我倆緣未了》同《如果一天你忘了我》有幾分相似,可能都有小小科學成分,我覺得書中既粉紅色梳化好靚,我真係估吳到孟霏係個複製人,我開頭以為孟雨非係孟霏既母親

話你知!當我睇《假如從來沒有他》,我好開心你用iris哩個名!!

i'm iris too:)

 
At 3/15/2010 11:34 AM, Anonymous Anonymous said...

Bel,

我看完妳本小說啦, 我好鍾意個結局, 就後都係等到, 哈哈 ~ 妳知一樣野好得意嗎 ? 就係那兩個特別日子 9月3日 同 7 月21日 都係我同她既生日既前一日 : )

usahana

 
At 3/18/2010 2:59 AM, Blogger Unknown said...

bel,
我想問,你話一個月要完成一本小說,那麼我想問的是,你下一本小說係唔係就黎又出版呀?? thx

 
At 3/29/2010 9:25 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

Dear Billy,
多謝你的支持,不過這次實在帶了點科幻,我在寫的時候都感到有點迷, 不過有你們的稱讚,就算辛苦一點也絕對是值得的。

Dear USaHANA,
haha, 你不是已說過了嗎?怎麼樣, 現在的感情很好嗎?

DEAR IRIS,
因為我姐姐也是iris, 所以我很喜歡這個名字。
DEAR PUI YI,
不知道出版社會排在什麼時候出, 但我現在還沒完成第二本呢.....

 
At 3/31/2010 11:45 AM, Anonymous Anonymous said...

Dear Bel

妳問我感情好嗎 ? 嗯 ... 現在我只好做好我的翻譯工作, 現時她回到去一個比我更懂對她好的人身邊...我都同佢拖拉左好多年,就如妳小說的情節, 有時大家愛對方都未必可以走埋一齊, 但我都希望佢真係可以開心, 可能會被人話好行貨, 但我心真係咁諗... 我會繼續睇妳既小說, 因為好岩我, 哈哈~祝妳寫既小說繼續暢銷~其實紫喬個名唔錯, 可以考慮下, 下一本既主角名
USAHANA

 
At 4/09/2010 10:03 PM, Anonymous C先生 said...

2005年10月3日
我又無聊地在網吧上網,不知打了什麼關鍵字,竟然讓我找到一個少女的相,我對電腦芒上的她一見鐘情!

 
At 7/23/2010 9:15 AM, Blogger 【小美】 said...

我係書展一次過買左你3本最新3書...
尋日已經睇完尼本...
尼本書太科幻了...足足睇多一既時間,可能我能力太低啦~~~哈哈~~
加油~~

 
At 7/28/2010 8:21 PM, Anonymous Miffy said...

呢本超好睇. 我一邊睇一邊哭. 超感動>///<
我認為happy ending雖然係好, 但就算唔係happy ending都會給人一個深刻的印象.

 

Post a Comment

<< Home