梁佩瑚.緣來有您

Thursday, July 16, 2009

愛的感覺是永遠

即使還沒遇到,但我仍然深信愛的感覺是可以永遠的。時常看見一些夫妻結婚多年也恩愛如昔,我便知道這個信念應該沒有錯。

這個故事的開始,講述女主角把一件應該用但還沒有用的婚紗送出,相信會令熟悉我的讀者,猜想我是否在寫自己的經歷。在此我可以告訴你們,不用猜了,這的確是當我把一件unused婚紗放進紙盒預備送出時想出來的故事。然而,整個故事就只有送婚紗這一段情節是由真人真事改編,至於其他情節都是憑空想像出來的,請大家不要有別的猜想。

54 Comments:

At 7/17/2009 12:44 AM, Anonymous Anonymous said...

Bel:
很久很久都没有读到你的书了!!看了你的介绍,觉得这个故事一定很动人!!!
Rahcel

 
At 7/17/2009 9:12 AM, Anonymous Anonymous said...

Hi Bel,

haha, I don't know your English name is Isabel, but I know you are from Vancouver and you move back to HK now, right? My hometown is HK too and I already moved to Vancouver over 15 years. I had to watch Miss HK that year (your one), so I know you a long time. You know what, I read your first book, that's borrowed from Vancouver's library.

Isabella from Vancouver

 
At 7/17/2009 10:05 AM, Anonymous KI said...

出新書喇,真的期待已久了
書名好吸引,明天要買它回來 ^^

 
At 7/19/2009 3:24 AM, Blogger TAR said...

Hi Bel,
我呢兩日行書店都無你本新書既

 
At 7/19/2009 8:12 AM, Anonymous KI said...

我都要行兩間書店先搵到

本書睇哂喇,happy ending
o係我身邊都有類似嘅事,不過最終結果係我兩個識咗十幾年嘅朋友因為一個人而反目成仇…我開頭仲以為女主角會兩個都唔擇,睇到最後很替男主角開心。
期待妳下一本作品!

 
At 7/19/2009 10:56 AM, Anonymous Anonymous said...

Dear Bel:
Hi, long time no send e-mail to you la, coz i am so busy.... i think u are busy too....
i will buy this book to read... add oil ah....

jenny

 
At 7/20/2009 2:26 AM, Blogger 梁佩瑚 said...

Dear Rahcel,
一定要叫AMY給你看呀!

Dear Isabella,
WOw!Miss HK was long long time ago, that's mean u know me for .......20years!!!!!OOH!!!

Dear Tar,
再逛逛啦!一定有的!

Dear Ki,
效率真高,可有感到這本書跟從前的有所不同?

Dear Jenny,
ok,等你的comment!

 
At 7/20/2009 6:14 AM, Anonymous janet said...

好久沒來了…一來就看到有新書,但暫時沒錢買喔~!晚點看了書再來留cm~

 
At 7/21/2009 5:21 AM, Blogger Suki said...

終於有新作品了 ,
期待已久 !
不過,不知澳門何時才有你的書賣 ..
看來我要等一陣子才能結意見你~

 
At 7/21/2009 8:54 AM, Anonymous KI said...

Dear Bel,
呢本作品主要用回憶嚟帶出所有事,開頭睇嗰時會唔知點解女主角會對某事有某種感覺,睇到一頭霧水,越睇就越想追落去。越睇得後先知點解,就好似拼圖咁一塊一塊砌返成幅畫出嚟,所以搞到我一氣呵成咁睇哂成本書,結果幾個鐘就睇完。
另外,我還未睇哂妳之前所有嘅作品(仍在努力中),但之前的大多是平舖直述去交代事情,暫時好似未睇到有另一本作品嘅寫作手法同呢本相同。至於今次呢本書好似俾我有一種親切嘅感覺,可能係因為睇嗰時好似睇住三個青梅竹馬嘅小朋友成長,佢哋就好似我身邊嘅朋友咁。^^

 
At 7/21/2009 12:22 PM, Anonymous ling; said...

這是我第1次給comment妳唷!感覺很緊張:)
妳這本最新的小說; 在書局到現在還未曾有啊! 真的十分期待@@` 繼續加油作更多更好的小說;>

 
At 7/22/2009 6:51 AM, Anonymous Anonymous said...

我好喜歡睇你D書ga ;)
期待你的書啊

 
At 7/22/2009 12:52 PM, Anonymous 阿傑 said...

真的不錯,,,,我也是一氣呵成地看了
不知道還有沒有和我一樣是男讀者呢??
最後雖然有為細佬覺得好唔抵,,,
但其實整個故事也不錯的,,,
我也努力追返你之前的小說,,,
這次的寫作方法也令到人們有追看下去的感覺

 
At 7/23/2009 7:07 PM, Anonymous 溥溥 said...

係書展買左你本新書喇=)
但宜家仲睇緊你本散文!!
係書展花千樹個到見到你好多書 好想買晒佢黎睇(因為同個FD都係想係暑假睇晒你D書!)最尾買左4本 諗住最尾個日再去過買...^^
點解今年書展唔見你既??哈

 
At 7/23/2009 10:02 PM, Anonymous 亞婷* said...

DEAR BEL,

看完了...

這是一本會令人追看下去的小說*
很想知道到底是為什麼會這樣呢???
到最後...一切都明白後...
古大嫂真的太好了...看到這...我都哭了*
又會為天賜感到不值...相信他的傷真的很深*
主角們都很長情喔...喜歡一個人便喜歡十多年*

這個寫法跟你之前的小說很不同喔*已經開始期待你的新作了* =]

PS...不知道...阿BEL你把自己的婚紗送出時...是什麼心情呢???

亞婷*

 
At 7/23/2009 11:04 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

dear suki,
我想澳門真的遲一步先會有,請耐心等待!!!!

dear 傑,
除了你以外,當然還有不少男讀者.....多謝你的支持!接下去要看哪一本?

dear溥溥,
記得看完每本後都給我意見(如果有時間的話),因為讀者我意見是寶貴的!!!(好老土,不過係真ga!)

dear匿名者,
多謝你的支持!你叫什麼名字?

dear婷,
老實說,唯一的感覺,是原來我真的肥了很多,婚紗的腰圍是24吋,現在絕對無法穿下,送出去是最明智的.......多謝你的支持呀!會繼續努力!!!

 
At 7/24/2009 1:10 AM, Blogger Unknown said...

BEL,

^O^尋日行完書展...
向你本新書開工了~~好快睇完~到時比CM你..
另外我等左好耐個本"愛情止痛藥"
係書展原來都出左嘿~~*
轉左紫色封面...超愛呀~~~*
原裝E本已經係我好愛既小說之一...
看看修定本會否更精彩~~

^^haha...收禮者要努力減肥嘿~~~

 
At 7/26/2009 6:03 AM, Anonymous Amy said...

睇晒你的小說
很喜歡
今次呢本有d唔同
但係都好好睇
繼續努力!

 
At 7/27/2009 9:55 AM, Anonymous  said...

哈哈 前天去了書展
看見了很多你的書
只有最新的兩本還未看
便立即買了 哈哈
我很喜歡你的作品
每一本我也看過...只差最新的兩本
曾經有幾次...看到我也哭了 ^^
期待你的作品!

 
At 7/29/2009 5:00 AM, Anonymous Anonymous said...

BEL:

我係書展度見度你書既書籤呀!
不過...我冇買到呀~!
唔係因為金錢既問題呀!

我之前果二十三張已經有晒。
但係又唔可以散買喎!
再重覆既二十三張...我都唔知點好!
之前買左我又過左膠嫁喎!
根本唔會整爛。
所以...好唔開心呀!
買唔度。

點解唔可以將二十三張之後既書籤做成一套呢??
有冇機會有得咁買呢??
係下年書展我希望再買度呀!

LEMON

 
At 7/30/2009 1:45 AM, Anonymous kapo said...

DEAR BEL,
第一次留言比你
剛剛看完你的新作.
看見古大嫂為了女兒而......真的好悲哀呢!!
我覺得天赐對小月真的很好,而且他其實好成熟呢!!


kapo

 
At 7/30/2009 11:55 AM, Anonymous Anonymous said...

BEL,

我係你忠實FANS...有晒你所有書架...我都係最鍾意 玄來有你 ,就算翻睇都會令我流眼淚...當然有其他書都會...不過唔知道係巧合定係咩...每次你出新書寫GE野...同我個情況都有7成似架...所以每一次都會有好深GE感受,你要加油呀!!好期待你之後出所有GE新書~^^

JESSICA YU

 
At 7/31/2009 11:30 PM, Anonymous Anonymous said...

哈.哈.
我係第1次留CM嫁!!
我好鍾意好鍾意好鍾意睇你寫既書=]
我第1次睇既書係"遺落在天涯海角的心"
之後就一直愛上你所寫既每1本書!!
今年我你書展買左"我的感覺是永遠"同埋"愛在單戀的日子"
2本都好好睇!!
仲有..
前者既寫作手法都幾得意特別^0^
D書既封面愈來愈令!
加油!期待你既下1本新作0.0

 
At 8/02/2009 8:07 AM, Blogger 藍婷 said...

Bel,

呢本書我朋友係書展買了給我,,
做今年8月7日的生日禮物丫,,
不過,,
佢仲未得閒俾我丫,,
好期待好想睇丫,,

*另外,,
我係書展買左幾本你的書丫,,
果本"愛情止痛藥",,
有修訂版和不是修定版丫,,
好難想買那一本好
因修訂版可能改了,,
但不是修訂版的封面較美了又是最後一本,,
很難選擇,,
不過都是選了修訂版,,^^

sandra藍婷

 
At 8/04/2009 9:17 AM, Blogger Unknown said...

睇完本小說好耐了,一直未有時間黎留個言,我好鐘意呢個故事呀,不過天賜就慘左d,要食忘憂藥黎減輕個痛楚,不過有情人終成眷屬都係件好事,同都自己心愛的人一齊,好過要同天賜結左婚先黎後悔丫!

 
At 8/04/2009 12:16 PM, Blogger Natsumii said...

Dearest Bel,,
long time no see~~~~~
你最近幾好嗎???
我買左呢本書啦
Haha 不過呢排好忙呀
仲未有時間睇
睇左再黎留comment^^

Natsumi

 
At 8/06/2009 6:29 AM, Anonymous Anonymous said...

Bel Happy Birthday Wah

 
At 8/07/2009 12:11 AM, Anonymous Anonymous said...

生日快樂=)
我就係7月31號黎過留CM既~
就係個位睇左"遺在天涯海角的心"而愛上左睇你所寫既書個個人
上次唔記得留名
今次留番^0^
賢仔=)

 
At 8/07/2009 10:01 PM, Blogger ab23234 said...

Hello , 我是第一次在這裏留CM的…哈哈哈

我告訴你哦,昨天我朋友送了這本書給我作生日禮物

看到了這本書的女主角和我的生日一模一樣

而且連生屑都一樣,不過年齡就不同了,她是26歲

而我只是15歲,我和她真有緣哦!呵呵呵!

支持你哦!

 
At 8/09/2009 11:04 PM, Blogger Catherine said...

Amy已將新書交給我,馬上開動,用了兩個晚上讀完,故事很動人,希望大家都可以有這般永遠的愛的感覺!

 
At 8/15/2009 12:32 AM, Anonymous 紫露 said...

梁小姐*

終於等到你出書了><""今回的書
可能時序比較交錯...讀要花了不少時間呢...我的愛情世界仍都是錯不多*雖然我還未到談婚論嫁*但這些年來*和心愛的人兜兜轉轉的*近期和我的初戀情人聯絡*大家都想再一起的感覺*但...在像這封面所說的:我們彼此都愛過其他人*即使能夠再吻*都不能像那個晚上的吻一般純潔*因為我們已長大了*而且經歷的都多了*我令願把只能在初戀上得到的純真收得好好的...

你的讀者
紫露

 
At 8/17/2009 7:33 AM, Blogger 藍婷 said...

Bel,

我終於拿到書了,,
也看完了,,
我覺得這本書跟之前的很不同,,
不過也是十分好看,,
只是時間有一點混亂,,
但也有一種令人追看下去的感覺,,
也是十分喜愛這本書,,

我好鍾意小月17歲生日禮物─獅子座吊墜,,
我覺得好令令,,
此外覺得天賜有點可憐丫,,
到就快結婚才給小月悔婚,,
要食忘憂藥來忘記痛楚,,
希望他不會發噩夢啦,,
不過也恭喜小月&天皓啦,,
期待你下一本新作,,

sandra藍婷^^

 
At 8/17/2009 9:31 AM, Anonymous POLLY^^ said...

HI Bel,

我同上面有個讀者一樣LEMON,都係已經有了之前果二十三張書籤....但又唔可以散買二十三張之後個D ~.~

令我都唔知點算...因我真係好想好想集在一起^^

希望下年書展會見到!!!!

POLLY^^

 
At 8/21/2009 1:51 AM, Anonymous ROSEMARY said...

由第30本開始睇,第36本小說睇到我喊...好感動...好好睇,我睇哂喇,你快D出新書喇!期待中

 
At 8/21/2009 12:09 PM, Anonymous Anonymous said...

Hi Bel,

I like to see your article in OrientalDaily everyday May I know your email address cos' I wanted to seek for your advice ?

Candy

 
At 8/25/2009 12:41 AM, Anonymous yingying said...

等我又留個comment先 :)
我仲有幾本先叫睇晒BEL ge書
暫時我最鐘意個本系"尋找真愛的魔法"
特別系男女主角講分手個part
真系百看不厭 !!
今次呢本都好好睇ah ;0
我覺得有d峰迴路轉ge感覺 -v-

 
At 8/25/2009 8:41 AM, Anonymous manyiii said...

妳的很多書我也有看過呢!
可是還只是看了大約一半妳作的書:(
原因是在圖書館很難借妳的書啊/_\
我買了7本你的書=)
其實也很想把所有買回家xp可是不夠零用錢../_\
7本已花掉我數個月的零用錢了~
而這還是頭一回上妳的blog呢!
妳的書很好看=)我也很喜歡"玄來有你"啊,結局很有"震撼感",也很傷感,是一本令我印象深刻的書.
加油!期待妳下一本新作=D

 
At 8/25/2009 8:43 AM, Anonymous Anonymous said...

妳的很多書我也有看過呢!
可是還只是看了大約一半妳作的書:(
原因是在圖書館很難借妳的書啊/_\
我買了7本你的書=)
其實也很想把所有買回家,可是不夠零用錢../_\
7本已花掉我數個月的零用錢了~
而這還是頭一回上妳的blog呢!
妳的書很好看=)我也很喜歡"玄來有你"啊,結局很有"震撼感",也很傷感,是一本令我印象深刻的書.
加油!期待妳下一本新作=D

from: rebecca wong~

 
At 8/31/2009 9:38 PM, Anonymous CREAMY said...

其他"玄來有你 ",同"我哭是為了二個女人" 是上,下集...大家都喜歡睇玄來有你,記住睇埋另一本呀

 
At 9/03/2009 2:22 AM, Blogger 梁佩瑚 said...

Dear 藍婷,
絕對是修訂版比較好看,你選對了.看完後請給我cm!

Dear Candy,
my email address is melodybel@yahoo.com.hk.

Dear Natsumi
看完未呀!又話比cm?

Dear Creamy,
多謝你的推介!

Dear Rebecca, Manyiiii,Rosemary,Jessica,
新書已開始寫了,請耐心等待!

Dear Kapo,
有空多點來留言啦!

Dear Lemon,
跟出版社說過了,他們說書籤一定要一套買.....

 
At 9/04/2009 10:52 AM, Anonymous Anonymous said...

敬愛的梁小姐:

你好!我的姓名是黃偉傑。前幾天我從東方日報梁小姐的專欄上,得知你的一位長輩患上末期癌病。我在這裡祝福他早日康復,身體健康。

此外,我也希望能在這裏給予你一些意見,還望你能仔細閱讀一下......

一般來說,從西醫的角度看,癌病是頗難被根治的。西醫醫治癌病的方法,最常用的是電療、化療及動手術把癌細胞切除等。但相信很多人都知道,這些方法都不能徹底地醫治癌病,還有機會傷害本身的健康機能!而所謂的醫治,也只是盡量控制病情。即使短期內受到控制,但病情隨時會復發。那麼,難道沒有其他有效治癌的方法嗎?

答案是有的。我認識一位中醫朋友。他不是甚麼神醫,但他卻醫好了多位癌症病人!他確能醫治多種不同類型的癌症。以我所知,他先後醫好了一些肺癌、肝癌及乳癌等病人。不論是早期或末期的癌症,他都會有一定醫治的把握。

這幾年來,不少名人句括羅文先生、黃霑先生、朱家鼎先生、馬力先生、開心果沈殿霞小姐,以及最近期的成奎安先生,都因為癌症相繼去世。他們在生時,都接受中醫或西醫的治療。可惜最後都離我們而去....

希望你能仔細考慮,讓你的長輩接受那中醫的診斷,讓他能給予你的長輩一些寶貴的意見。

或許你會奇怪,你我素未謀面,我為何會那麼熱心介紹一位中醫朋友給你認識.... 我只是盡一點綿力去幫助別人罷了。

梁小姐,我希望你能主動與我聯絡,給你的長輩一個可貴的機會,去嘗試認識一位有機會把他的病治癒的中醫。我的聯絡電話是 60969720,電郵地址是 owenfrankie@hotmail.com

期待你的回覆或來電。謝謝!

敬祝
生活愉快!

黃偉傑上
5-9-09

 
At 9/05/2009 4:09 AM, Anonymous christie said...

bel:
許久沒有這兒留言, 但你的作品我一直都有留意, 希望你貫徹自己創作的信念, 我會一直支持你的, 因為我的生活中彷彿不能缺少你的文字。^^

christie

 
At 9/05/2009 7:17 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

DEAR黃偉傑,
多謝你的熱誠,但長輩現在已進了深切治療室......我已跟老爸說了你的好意,他也看過你的留意,如果長輩這次能出院的話,老爸定會跟你聯絡......
再一次多謝你!

Dear Christie,
多謝你的支持!請放心,我從沒想過要放棄寫作,每天都在努力又努力......

 
At 9/11/2009 2:56 AM, Blogger  said...

梁小姐:賞面吃頓飯嗎?
我的電郵:harrywong72@hotmail.com
Harry

 
At 9/11/2009 9:04 AM, Blogger 藍婷 said...

Bel,
我一早看完了這本修定版"愛情止痛藥"了,,
你的書真的好好看丫,,
不過妄想症真的好恐怖丫,,
可以不知不覺令你認為一些自己想出來的事變成自己以為真的事,,
不過,,
幸好夏美瑩有宋強榮的醫治,,
仲有,,豬扒飯丫,,
哈哈^^

p.s.
希望自己可收藏你所有的書書,,
可惜零用錢不夠丫,,
要加油丫,,
一定買得曬的,,

bel,,你幾時再出新書書丫,,
好期待丫...(現在重看之前的書書中)

SaNdRA藍婷

 
At 9/13/2009 12:24 AM, Blogger 梁佩瑚 said...

Dear Sandra,
新書應該會在十月中出版,到時會在這blog通知大家.

Dear 東,
每隔一陣子我們都會有讀者聚會,歡迎你參加.

 
At 9/25/2009 11:21 AM, Anonymous C先生 said...

這個書名真好呢!
不好意思,BEL!我咁耐無上來看妳!

 
At 9/28/2009 6:00 AM, Blogger ANGEL said...

DEAR BEL:
我見到好多讀者都係咁叫你,我都稱呼你做BEL啦,今年先開始睇你既書 因為我好怕一本本厚既小說.就因為正正失戀 我朋友比我睇你既書
其中我最中意係在思憶中感覺你的愛 結局完完全全超出左我既預料
同埋...故事男主角 就好似綺雪 李傑咁樣,男既去左英國 我就留守香港 咁就結束左我兩年幾既感情 我明白箇中感受了
依家我仲追緊你既書.多謝你書帶比我咁多意見
THANKS 我睇緊阿貓啦
睇完再留言比你啦
FROM ANGEL

 
At 9/28/2009 6:01 AM, Blogger ANGEL said...

DEAR BEL:
我見到好多讀者都係咁叫你,我都稱呼你做BEL啦,今年先開始睇你既書 因為我好怕一本本厚既小說.就因為正正失戀 我朋友比我睇你既書
其中我最中意係在思憶中感覺你的愛 結局完完全全超出左我既預料
同埋...故事男主角 就好似綺雪 李傑咁樣,男既去左英國 我就留守香港 咁就結束左我兩年幾既感情 我明白箇中感受了
依家我仲追緊你既書.多謝你書帶比我咁多意見
THANKS 我睇緊阿貓啦
睇完再留言比你啦
FROM ANGEL

 
At 9/28/2009 6:03 AM, Blogger ANGEL said...

DEAR BEL:
我見到好多讀者都係咁叫你,我都稱呼你做BEL啦,今年先開始睇你既書 因為我好怕一本本厚既小說.就因為正正失戀 我朋友比我睇你既書
其中我最中意係在思憶中感覺你的愛 結局完完全全超出左我既預料
同埋...故事男主角 就好似綺雪 李傑咁樣,男既去左英國 我就留守香港 咁就結束左我兩年幾既感情 我明白箇中感受了
依家我仲追緊你既書.多謝你書帶比我咁多意見
THANKS 我睇緊阿貓啦
睇完再留言比你啦
FROM ANGEL

 
At 12/06/2009 2:38 AM, Anonymous Anonymous said...

梁作家:
您好,自從年半前我看了您作品後我便不斷追看您的書!每一個故事都令我留下深刻的印象.在此好感謝您的創作!
最近我連續看了您的兩個近作首先看完的感想是..
我好認同您的書中的序.入正題其實開始到到中段的故事都較為平淡了少少,但是尾段我就愈睇愈緊張,仲有點睇到不知所措同令我有不想睇落去感覺!
就是曾美葵被強姦的一段,我早就知道高志豪不送曾美葵回家,便會出意外!而且他為負責任而放棄同葉彗心一齊!
我同葉彗心一樣咁傷心,明明相愛,但又不可一齊!這刻令我看不下去之餘,還有點氣您為何要這樣寫!此外,另一段,高志豪去找回葉彗心,但又遇上伍x雄,對我同高志豪簡直晴天霹靂,又再一次令我更加想罵您!不過到最後都是個happy ending !
我都開心番!
睇了您的第36作品後,感受到您在第35作品的序所說的話!
兩個故事都非常好睇呀!
希望您繼續為我們讀者創作更多的故事!
同時期待您的新作,謝謝您!

 
At 1/19/2010 12:14 AM, Blogger kiko lau said...

Dear Bel:
最近我睇完"愛的感覺是永遠"...呢本書簡直係我喺你所有作品中...最愛的...可能我覺得青梅竹馬嘅愛情好浪漫同自己好羨慕啦...希望你黎緊會推出更多小說!!!

P.S請問"愛的感覺是永遠"有冇出過書籤???如有...可以邊度有得買???Thank so much!!!

 
At 1/23/2010 10:57 AM, Anonymous Sarah Fung said...

Dear Bel..
我由中2開始就睇你既小說..每一本都好好睇=)最中意就係同...
係第一本令我睇到喊既小說,而可否相愛多一次>則係你既作品中我第一本睇既小說。
你既每一本書都好TOUCH人心=)希望你繼續寫多D好書..會繼續支持你的!
ADD OIL!
p.s.睇左你既書5年了..=]
Sarah

 
At 2/10/2010 3:49 AM, Anonymous Anonymous said...

你好
我已看過你很多作品
每個故事都不錯
我發現全都有個共通點
不知我這樣說你會不會生氣
但我發現你大部分的書的女主角都是大美女
男主角都是大有錢人
有車有樓
其實這是不是你一直幻想的人生?
雖然我喜歡happying ending
但我認為每一個故事都是這樣
使我感到沉悶和厭倦
我的說話可能令你不高興
你大可以刪除我這個c0mment

其實我一直都蠻欣賞你的作品
我不是什麼文學家
什至只是一個無知的學生
根本沒資格批評或評論
但我其實只想比少少意見
希望見諒

 

Post a Comment

<< Home