梁佩瑚.緣來有您

Tuesday, November 20, 2007

香港之旅



如果有出席讀者聚會的朋友,相信不用我多說也知道圖片中的男生是誰,沒錯,他便是我的弟弟 - ALan。
一直以來,有很多人說我們的樣子有點像,但看完這張合照後,我便知道何只有點像,簡直是很像。

短短一個月的香港之旅已完結,這次旅程除了可用多采多姿來形容之外,還有一個「累」字。
除了沒有到澳門走一趟,看不到威尼斯人有多麼精彩,也因時間的關係沒出席讀者kent的mtv拍攝令我此行添了兩份遺憾,其他的事情都令我感到很滿足。

雖然香港的空氣越來越差,但回到這個出生地,我仍是感到十分親切。
每天忙著跟不同的新、舊朋友見面,實在有點疲憊,然而,又感到十分有價值。除此之外,買滿整個紅白藍袋的新衣服,亦是此行一大收獲也。加元昂貴,購物又需付額外稅款,在香港購物,實在令我明白為什麼香港會有購物天堂這個美譽,果真名不虛傳。

24 Comments:

At 11/21/2007 7:00 AM, Anonymous Anonymous said...

咁你而家返左加拿大啦??
2個cities入面,,,伙中意邊個多d呀?
你就好啦!一得閒就去下旅行,shopping,再有心情時就寫下書,,真係好gd啊呢種生活!! xd
Philip

 
At 11/21/2007 5:54 PM, Blogger Unknown said...

我都好想去旅行嘿~~~
但要返工無假期吧~~~阿bel張相真係好似樣嘿~~^^xd...唔話你地係姐弟都唔得嘿!!!
你回去了沒有???

其實你今個行程都好開心嘿~~
今年做唔成既野未留返下年返黎做嘿~~xd..
到時你可能都係一樣甘開心呢haha~~~
你既生活真係好令人嚮往嘿~~
^^
CARMEN

 
At 11/21/2007 10:40 PM, Anonymous Anonymous said...

Bel, 真可惜你未能來澳門遊覽一下,澳門這幾年來轉變很,每間賭場都各具特色,有機會你定要來看看喔!你的新作我剛開始閱讀,盡快給你讀後感吧!

Maggie

 
At 11/22/2007 12:16 AM, Anonymous Anonymous said...

oh. 原來你會返黎加拿大.
仲以為你住係hk嘅tim.

你記唔記得我呀? ^^

 
At 11/22/2007 5:09 AM, Anonymous Anonymous said...

Dear Bel,
Glad to know you had a good time in Hong Kong:D
looking forward to seeing you next year
take care:)
p.s.you and alan really look alike:P

 
At 11/23/2007 1:23 AM, Anonymous Anonymous said...

唉..又唔通知我地,想送你機呀嗎....
哼!嬲你呀~

 
At 11/23/2007 5:53 AM, Anonymous Anonymous said...

我今次都是第一次見到令弟,我之前只知妳有個弟弟叫梁焯滿,都是演戲的.
妳沒有到澳門真的有點遺憾,那裡現在發展得很好,說真的,那裡是我長大的地方.

 
At 11/23/2007 7:16 AM, Blogger evitayip said...

你好~我是阿Ning,你返左加拿大啦~今次好高興可以見到Alan,因為我們已經很久沒見面,希望你明年會再回來搞書迷聚會,讓我們這班書迷可以再見面!

 
At 11/23/2007 5:10 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

dear philip,
兩個cities比較,我喜歡溫哥華,可能地方大,空氣好吧,!人又沒有這麼複雜......
唔好講到我真係好得閒啦!我係平日寫書,有時間或心情好先去下shopping和旅行ga,如果冇錢就咩都做要到啦!所以一定要工作.可能你大個之後,努力工作一段時間也可以有我現在的生活呢!

dear carmen,
唔駛嚮往我既生活啦啦!其實你的生活也不錯,只要能健康活著,我們都應該很滿足了.
輝仔看完我的書沒有?

dear maggie,
我都知澳門變了很多,所以下次回香港,一定要大開眼界.
看完新書沒有?若有請給comment啦啦!

dear katherine,
我是在加拿大居住的,到香港只是旅行.....你是那個在七重天門外等我的女孩嗎?

dear tszwing,
你也要好好保重呀!

dear小悅,
唔好成日都嬲啦!只係唔想你地上長水遠去送機啫!雖然你今次用中文名,但我都記得你係joyce lor.

dear c先生,
係呀!我有兩個弟弟,alan和阿滿.

dear ning,
alan都話估唔到會見到你,而你仲有個小朋友.....haha,希望明年見到你啦啦!

dear

 
At 11/25/2007 1:52 AM, Anonymous Anonymous said...

哈哈~乜你以為我會咁易嬲一個人咩?我只不過係講o下....
你記得我個英文名,好..錫番你啦,啜~

 
At 11/25/2007 4:29 AM, Anonymous Anonymous said...

依一兩日開始有番少少時間睇小說,點知一睇「明年跟你再看月半彎」,第一章已經令我喊到死死o下,一路睇一路喊.....

雖然我好想有下集,睇完但個故事好似未完咁,不過有時open ending,令大家可以自由想像,未嘗唔係一件好事。

「表面越看不見的 便藏得越深」
為o左唔好令自己愛o既人傷心、失望,為愛o既人著想,為o左自己係愛人心目中o既印象,做一d唔係自己意願o既事。往往係愛人面前,都要扮到好堅強,最終受苦還是自己!!俾你,你會點?為了他,還是為了自己?

 
At 11/25/2007 7:22 AM, Anonymous Anonymous said...

Hi,Bel,
How are you??我係Emily呀!!我下星期二(11月27日)會入院了,醫生建議催生,因為我有血壓高,可能要住3,5,7,日醫院,如果出了院,我再通知你我的近況啦!!你都已經回到加拿大了,希望你開心,快樂,寫多些新作給我們看啦!!還有一樣東西要多謝你的,多謝你和你的同事在書迷會當天的照顧,萬分感激,多謝你和你的同事,請代為問候~~希望我的小BB能夠健康,開心地成長啦,下年的聚會,我同我的小BB來找你,好嗎??再一次的多謝你們~~Take care and Keep touch !!

 
At 11/25/2007 7:41 AM, Blogger carriecarrie said...

dear bel,
你今次番黎香港,我未能出席聚會... 感到可惜, 希望下次有機會與你聚聚!! 今次回來有咁好的收穫, 又可以見到一班朋友, 我都可以feel到你好開心呀...
我最近帶左我隻狗狗小狐去左彭福公園玩呀, 真係玩得好開心...又好累呢...呵呵...
期待你的新作品喔...加油加油!!!

 
At 11/25/2007 8:30 AM, Anonymous Anonymous said...

Dear Bel,
It was so great to meet up with u in HK after so many years! A reunion hehe!Hope we can meet up again next year la!
Ur face didnt change much, still very pretty hehe! Although I havent seen ur brother in real life but from the pic u posted , I think ur brother and u really look alike =)
Btw, I uploaded the pic we took together in HK (u, win and I). I will send it to u by email ok?
Anyway add oil with ur work la!

Take care,
Dai Yee

 
At 11/25/2007 4:03 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

Dear 小悅,
哈哈!我都係講下笑之嘛!〔....月半彎〕選這個結局,都係想多讀者多d想像空間,而且我知道任何一個結果都會有人不認同,所以情願open咗佢,係咪好聰明呢!
如果愛一個人,我諗我會情願自己痛苦,令佢得到幸福,這樣說像是偉大得不設實際,但我知道我會這樣做.

dear emily,
我知道你和bb都一定好健康,沒有任何病.
出院後休息完再send massage給我啦!記得比我睇埋b女個樣wor.

dear carrie,
哈哈!看見小狐的名字,我特別想到你是個很喜歡”woo”這個發音的人.小〔狐}如此,梁佩{瑚}亦如此.不過你近來像是忽略了後者.......看完了新書沒有?

dear daiyee,
我都好開心可以見到你,仲有你婆婆,佢真係好健康呀!下次返hk一定會再搵你,因為我同阿win係死黨,就算只係一年一次,我都一定會見佢.
好呀!你把照片send到我的email啦!
你的近況好何?有沒有新的表演?

 
At 11/25/2007 9:30 PM, Blogger (~'.')('.'~) JoEy said...

你11月15號返去的吧?hehe^^我記得.
你的生活我相信我地每個讀者都會好羨慕的.因為太棒了....^.^
你同Alan睇相似過真人.真人唔係幾似,睇相就好似.

 
At 11/28/2007 1:55 AM, Blogger 梁佩瑚 said...

dear joey,
每個人都有不同的生活,其實你也不用太羨慕我......我也羨慕你有個好bf啦!hehehe!

 
At 11/28/2007 12:14 PM, Anonymous Anonymous said...

"你是那個在七重天門外等我的女孩嗎?"
係呀係呀..
上次真係好多謝你.

希望有機會再見到你~

Katherine ^^

 
At 11/29/2007 9:52 PM, Blogger (~'.')('.'~) JoEy said...

咁又係,你又講得無錯:"每個人都有不同的生活."
我o個個呀?ok啦~係呀,我地下年結婚,如無意外會係11月份.預埋你喇.hehe^^

 
At 11/30/2007 4:54 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

DEAR  katherine,
如果我們一直在這個城市生活,一定會機會見面!

dear joey,
嘩!恭喜呀!估唔到你們這麼快便結婚.....不過如果係夾的,快一點又有何干?

 
At 12/18/2007 8:46 AM, Anonymous Anonymous said...

你應該將你嘅收獲影張相,等我睇下買得夠唔夠誇張!

 
At 12/19/2007 3:44 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

dear ellen,
實在太多了,都唔知點影呀!唉!返到溫哥華仲拾了很多舊衣服去賣,如果賣唔到的就捐.....

 
At 6/06/2008 1:39 AM, Anonymous Anonymous said...

你地真係好似呀,話你地唔係姐弟到無人信:p

 
At 6/24/2009 6:49 AM, Anonymous Anonymous said...

嗨!我来自马来西亚。以前看过你参与的电视剧。那时还把你当作梦中情人。
不知道你是什么时候退出娱乐圈呢?
好像1995左右看到你的作品。
永远祝福你,你当时可爱的样子永远在我心中!

 

Post a Comment

<< Home