梁佩瑚.緣來有您

Tuesday, November 06, 2007

讀者聚會2007






















               一年一次的讀者聚會,終於在上星期六順利完成了。

本來很擔心天氣不好會下雨,但老土一些說句,那天天公造美,風和日麗,場地旁邊剛好又是一個婚禮的場地,令我們可一邊bbq,一邊收聽柔和浪漫的音樂,感覺相當好呢!

好朋友王愛美終於亮相了(跟我單獨合照的那位),不少讀者更要求跟她合照。大家給她的comment,就是跟我很相像,因為我們同屬高人一族,而且我新剪的髮型跟她的又一模一樣,所以真的越來越似。
除了王小姐外,我的brother alan、一日男朋友余宜發、加拿大好友aleck也有跟我一起出席呢!他們跟讀者都相處得十分融洽,有說有笑。
當天發生了不令我難忘的事,philip再次要求叫我做契媽、carmen把29本書都帶了來、joey跟tony sweet sweet的模樣、懷了身孕的emily、joyce原來就是小悅、彤彤的四年之約、tszwing的好朋友照片、ellen說要跟我移民.........

如果大家想看這個blog以外的照片,可以send email給我到我的gallery看更多照片。此外,以下這個網址是danny的blog,大家可看看他在當天拍的照片。

最後,我要多謝當天出席的每位讀者,沒有你們的參與,那個聚會便不會成功了,多謝!

20 Comments:

At 11/06/2007 5:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Hi Bel,
好開心可以參加今次聚會,我之前未睇過你寫的書,不過經過今次聚會越黎越有興趣,我已經用左三天時間睇完 "遺落在天涯海角的心" ,呢本書真係幾吸引,我好似將你融了關瓦的角色,令到我好想盡快知道關瓦與高永德的結局.

 
At 11/06/2007 7:39 AM, Blogger (~'.')('.'~) JoEy said...

bel,你好勁呀?tony一直都無睇書的習慣,呢幾日一上車就話睇書先.oh~你的影響力太勁了吧?仲有,我當日俾你簽名的書,即係上年9月後到今年出的書都係o係佢手上,佢話睇晒先還俾我添呀!佢睇的第一本書就係你的第一本書,所以佢把Amy&你都代入了王愛美同埋關瓦度呀.hehe^^
o個日真係好開心,又見到我一直想見的人.佢真係好nice,超好人.你地真係2姊妹哦.hehe^^
期待下年的聚會.

 
At 11/06/2007 8:39 AM, Blogger Natsumii said...

Dear Bel,,
sorry aaa
難得有聚會但我果日要番工
請唔到假所以去唔到:(
希望下次可以參與啦
Natsumi

 
At 11/06/2007 3:40 PM, Anonymous Anonymous said...

Dear Bel,
今次真的很高興能跟你見面啊:)hehe.
期待明年的聚會,若果明年的聚會,他也在香港的話,我便跟他一起參加讓妳看看他的真人:p
heheh.
love you
xxTszWing

 
At 11/06/2007 5:47 PM, Blogger Unknown said...

^^BEL,
我都好開心可以同你見面嘿~~~
康仔都開始睇你的小說嘿~~€我相信她同
樣會愛上~~~到時我地既話題唔知會唔會都
談到你的新書上呢~~HAHA~*
今個GREETING令我最估唔到既係可以見到
AMY嘿~~~WAKAKA~~你地真係愈黎愈似樣~
要多謝你幫我簽哂D書嘿~~又係時候再睇過每本小說喔...重有嘿~~~識左同組既朋友仔~
佢地都比我細既時候開始睇你既小說~~
阿BEL做左契媽嘿~~哈哈!!!!開心的聚會~
期待下年再相見~~~

CARMEN

 
At 11/06/2007 10:00 PM, Anonymous Anonymous said...

我想知邊個是JOEY 和她的SWEET SWEET 男友 TONY ??

 
At 11/07/2007 9:33 AM, Blogger 梁佩瑚 said...

dear tony & joey,
好多謝你地兩個的極力支持!我以後會好努力ga。
另外,請tony每看完一個故事,就給我comment啦!

dear natsumi,
唔緊要啦!希望明年有緣啦!

dear carmen,
咁記得叫輝仔看完書後給我comment wor。

dear tszwing,
haha,希望你地明年都可以好似tony & joey咁sweet sweet出席啦!

dear winnie,
他們都在大合照中,tony穿綠&白的橫間衫,至於joey......你在她的留言中,也看見她的照片啦!

 
At 11/07/2007 4:51 PM, Anonymous Anonymous said...

一年一次既聚會... 我又再一次唔係度...
唉... 好可惜... 你上次黎london,我1又冇時間出去... 唉... 點解會咁... ><

 
At 11/07/2007 5:52 PM, Blogger Unknown said...

BEL,
你記唔記得"難道相愛等於不分開"未會有隻CD既~個日你同發仔話要第一版既書先會有~~
我話我會搵佢返黎嘿~~~
HAHA^^我已經到手啦~....
搵到人肯賣比我~~~
康仔睇完D書我會叫佢留COMMENT比你嘿!

CARMEN

 
At 11/07/2007 8:41 PM, Anonymous Anonymous said...

Hi Bel,
你好呀~~那天的聚會大家都好開心,我都好開心呀!!因為能夠見到你,見到你在Blog裡提到我,我好開心呀,其實你記不記得我呀??我會小心自己的身體的~~生了出來話你知啦~~希望你能夠開心,快樂啦,你幾時回去加拿大呀??下次有聚會,我會同我的小BB一起來,你唔介意嗎??我希望你都可以做她的契姐呀(哈哈)!!你是否可以幚我諗下我的小BB的名字,可以嗎??我先生是姓譚,因為我去照聲波,醫生說應該是女孩子,但是都要等待出世後才可作實,可否比幾個名字來選擇下呀??唔該哂!!等待你的回覆呀!!
祝你 開心,快樂,出多些作品給我們看呀!!

by Emily

 
At 11/07/2007 9:39 PM, Blogger (~'.')('.'~) JoEy said...

BEL,
咩我地真係有你所講的SWEET SWEET嗎?hehe^^

 
At 11/08/2007 12:37 AM, Blogger 梁佩瑚 said...

dear zita,
唔緊要啦!緣分未到嘛!

dear carmen,
嘩!真係比你搵到,好快手wor。
我等輝仔既comment,叫佢快d啦!

dear joey,
嘩!總之就見到你個幸福樣lor。

dear emily,
我諗到哪!不如叫頌恩,幾有意思。

 
At 11/10/2007 1:46 AM, Anonymous Anonymous said...

呢幾日好busy,,,都仲睇緊你本新書,,^
不過你做梗我契媽ge la,,,呵
你第一版隻cd都仲未搵到...
不如叫花千樹再出多一次啦!!! =]
下年你一定要再番來呀!
契仔
philip ^^

 
At 11/10/2007 9:50 AM, Anonymous Anonymous said...

當天真係好開心,可能因為去年參加過聚會,感覺就好像跟舊朋友見面一樣,好親切,好開心。更驚喜的是Philip長高了呢!如果每年一次聚會,我都能抽空出席的話,就可以見證他的成長了!哈哈!頓時老左好多呀!

如果你每年不只回來一次就好了!
如果我有錢,我都想跟你走呀:p

 
At 11/11/2007 3:08 AM, Anonymous Anonymous said...

今年沒有空跟你相見..
希望下年有機會>C<

 
At 11/12/2007 2:10 AM, Blogger 梁佩瑚 said...

dear philip,
我都未答應做你契媽ga,唔好叫得咁口爽呀!不過明年回來一定同你見面啦!

dear ellen,
philip仔真係大個咗,而我就老咗,時間真係女人的敵人,男人既朋友。

dear kobo,
希望明年有機會見你啦!

 
At 11/12/2007 10:22 PM, Anonymous Anonymous said...

oh... 當日有野做來唔到

bel... 個 mtv 其實沒有完全的完成,只係得半首歌既長度…… haha.... 但發覺有點兒改了少許小說內容,希望你不要介意

今次 join 不到活動有點兒失望,但明年我應該會到美加參加學術既 conference ,有望到時見到 bel 你啦 ^_^

 
At 11/17/2007 3:52 AM, Anonymous Anonymous said...

梁小姐你好,,我是你的讀者!
我叫婉文..
很喜歡你我''可否相愛多一次''
睇完這書後,便愛上你寫的小說!!
要加油呢~

 
At 11/17/2007 9:37 AM, Anonymous Anonymous said...

好高興見到有我的照片和把我的blog加到這裡,那以後我的blog就會有更多人看了.
真不好意思,我遲了留言.

 
At 11/17/2007 11:39 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

dear kent,
說起來跟你真的沒緣分,每次都總是錯過你們的拍攝,不過沒關係,最重要是你們的過程順利.......希望你完全所有工序後,可讓我看看你們的製成品吧!

dear c先生,
那麼你是否要好好的多謝我?

dear 婉文,
多謝你的支持!不知新書你看了沒有?若是有的話,又有什麼意見?

 

Post a Comment

<< Home