梁佩瑚.緣來有您

Monday, March 12, 2007

回憶只是剎那間的事

在這個世上活了這麼多個年頭,過往的經歷,當然有喜也有悲。很多人問我一生中遇過最快樂的事是什麼,我會回答:「還沒遇上。」 當別人問最令我傷感的事是什麼,我會說:「已過去了。」

其實,我根本不知道答案,因為還沒活到最後的一天,我又怎會知道什麼是最喜,什麼是最悲。我回答的,只不過是我的阿Q model answer,因為我很明白「活在當下」這個道理。從前發生過的一切,不論是好是壞,都已成為我們回憶的一部分,成為不能改變的歷史,但未來卻仍在我們掌握之中,所以「忘記背後,努力面前」這句話,的確是非常有道理的。若只懂沉淪在過往的快樂日子當中,我想我的將來一定不會過得比從前快樂,所以便索性告訴自己還沒經歷過「最」快樂的事,所以我會好好的等待。反之亦然,我又告訴自己「最」差的時間已過去了,所以將來要是再有什麼逆境在面前,我都不會畏懼,反而會勇敢面對。

希望每位看過本文的讀者,都可跟我一樣,期待最美好的時光來臨的同時,讓最不快樂的經歷成為過去吧!

77 Comments:

At 3/12/2007 3:51 AM, Blogger carriecarrie said...

dear bel,
終於等到你的新作了, 等我快d買佢返屋企睇先. 睇完話你知讀後感la. ;)
miss u

 
At 3/12/2007 5:02 AM, Anonymous Anonymous said...

好好聽呀個書名..你1定好比心機作...
終於等到了...幾時書店有得買?
我1定買..封面都好令...
好野,,,有新書...聽日即刻搭車去買你既新書..唔知咁快有冇得買住~好開心呀///聽日有得買我就買~

 
At 3/12/2007 5:12 AM, Anonymous Anonymous said...

我打左去書店度話有得買.,..我聽日去買..,正呀...呢個禮拜有你d新書睇...我返學都會帶埋去睇哂..睇哂就係度打返感想話你知..^^好開心呀...好期待明天買你的書...

 
At 3/12/2007 7:29 AM, Anonymous Anonymous said...

BEL,
嘻嘻~!
我想應該在你最新的MSG上,
回應你給我回覆啊!
是的,比最美麗的回憶藏在心底中,
逗逗自己歡心也是一件很美好的事!
但是,我認為能夠與自己最愛的人在一起,
大家都視對方為一生最愛,
這才是"真愛"啊!不是嗎?
只是現實往往都不能順如人意吧!

><" 不要那麼大懵好不好?
為什麼連新書出版了都不知道???!!!
它是你的命根, 你的寶貝啊!

 
At 3/12/2007 8:04 AM, Blogger (~'.')('.'~) JoEy said...

今日收到你email,個書名好吸引我睇.所以放工有空即刻去左買.返到屋企開始睇了.
盡快睇完給你讀後感~!
一齊期待吧!haha^^

 
At 3/12/2007 8:12 AM, Anonymous Anonymous said...

bel,
最近的我被你的書吸引住了,
很愛你的書名,很愛書中的人物.
今天我把我的其中一個第一次給了你的書--一下子買了4本小說.
我一向不喜歡買小說,但看過你的一本著作後就突然好想一口氣把你的所有書看完.

 
At 3/12/2007 10:27 AM, Anonymous Anonymous said...

看見這個封面, 好期待看你的新書.

明天去買!

 
At 3/12/2007 5:08 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

DEAR Joey, Carrie,愛美,
多謝支持,等你們的comment ar!

Dear Kaman,
你做事好有效率wor。

Dear Carmen,
慧心的確曾經好愛陳子俊,但原來呢個人根本唔重視她,若果她仍是苦苦等待,看著他同不同的女人交往,她的心一定不好受。
愛情好怪,你單方面愛就只係受苦,兩方面都愛才是幸福。所以慧心明知陳子俊不會全心愛她,便另尋幸福,跟一個會全心對待她的林守正。
希望我這個答案可令你滿意啦!

dear雅織,
新朋友你好!
嘩!一下子買四本?真係好支持wor,多謝你呀!

咁你最初睇嘅係哪一本呀?

 
At 3/12/2007 10:33 PM, Blogger carriecarrie said...

dear bel,
這一刻我有個願望,希望今天可以快d放工,然後馬上飛去書店買你的書回家看. 不知怎樣的, 今次有著一種特別期待, 特別興奮的感覺 (平時我都有架!!!) 等我快d睇完話你知讀後感la ^.^

看了你的msg, 也很認同你的說法. 暫時我都還未真正遇到這生 "最" 快樂的事, 也許我需要經歷更多更多以後才會知道. 站在我來說, 快樂是很難遇到的, 加上每天緊張的生活, 真的會令自己感到有種窒息的感覺. 什麼時候才會遇到真正的快樂, 真的不知道, 但我仍會好好的期待著它的來臨. 希望快樂會降臨於你和每位愛護我的人的身上. 希望大家每天都可以活得快樂, 精彩.

從今以後, 我更會默默的支持阿bel你, 做你永遠的fans, 你是唯一的 :) 即使將來我老了, 只要你繼續出書, 我是非常樂意帶你的"心肝寶貝"回家品嚐的. 你要俾心機呀.

係喎, 唔記得提你記得小心身體吖, 記得不要捱壞自己喔, 呵呵~~

 
At 3/12/2007 11:03 PM, Anonymous Anonymous said...

Daer Bel,

好開心看到妳的新作面世,會盡快看完比讀後感給妳... 加油呀... 又開始期待妳下一本的新作lu...

Maggie

 
At 3/13/2007 3:20 AM, Anonymous Anonymous said...

bel
我剛看完你的新作
新作給我的感覺跟我最愛的"我的緣份鎖鏈"相似
所以 , 我很享受看新作的過程
好像談了好幾場戀愛似的!
有一個問題想問你. . .
"傻 , 無知天真的我
情話每每送上騙話太多"
真的有這首歌的嗎?
我很喜歡耶!!=]

 
At 3/13/2007 2:48 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

dear carrie,
嘩!睇到你個message,真係好感動,好開心呀!
放心啦!我會好比心機寫多d書,唔會令你呢個忠實fans失望和失禮嘅。

dear maggie,
嘩!咁快就要等下一本哪!總編輯Thomas已經比咗deadline我,應該會喺五月初出版呀。

dear venus,
我就覺得「我的緣分鎖鏈」個女主角可憐d哪,起碼今次慧心都懂得醒過來吖。
既然你咁鍾意「我的緣分鎖鏈」,就真係要話個好消息比你知哪。
而家我幫加拿大中文電台寫緊廣播劇,就係改呢本書哪。到時你哋可以喺網上聽gar。
傻!無知天真的我.......呢首歌叫「知我醜」,你梗係冇聽過啦!因為係我自己作嘅歌,有曲有詞,不過未有人唱之嘛,hehe!係咪估我唔到呢?

 
At 3/13/2007 3:50 PM, Anonymous Anonymous said...

Dear Bel
我已買了最新的書,看畢後再給你留言:)
take care
Tszwing

 
At 3/13/2007 7:59 PM, Anonymous Anonymous said...

bel
點解你會選擇"我的緣分鎖鏈"作廣播劇既?
到時記住通知我!!thx
真是估你唔到
但是 , 這幾句歌詞真的很棒耶!^^"
咁你可唔可以sd呢首歌既歌詞比我呀??
email : venusfung1812@yahoo.com.hk
thx!!

 
At 3/13/2007 8:06 PM, Anonymous Anonymous said...

仲有2個星期... 我就返香港... 我就可以買喇...

 
At 3/14/2007 5:07 AM, Anonymous Anonymous said...

琴日買左lu~今日睇緊..睇到100幾頁..仲有200幾頁味睇~我會用我最快x度睇哂佢...

 
At 3/14/2007 4:08 PM, Anonymous Anonymous said...

bel
書睇哂喇,我都幾鍾意happy ending :)
你要努力啊!
Tszwing

 
At 3/14/2007 4:18 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

dear tszwing,
嘩!你都好夜先瞓wor。
咁即係鍾唔鍾意呢本書啊?

dear zita,
我已reply了你的email,快d看啦!

dear kaman,
ok!等你。

dear venus,
都唔知點解會選呢本書,可能係我認為好適合已選定的女主角吧!
而且書中有「月經會」的討論,出嚟效果應該會幾好。
ok,等會兒就lyrics比你啦!

 
At 3/14/2007 11:57 PM, Anonymous Anonymous said...

我前陣子看了[愛在緣分終結時]
我想問女主角最後是否死了?
事關我看後覺得女主角的刀是真的

我算是你的新讀者HAHA*
我已經差不多看了你所有的小說了
每次看到某些說話總會令我身同感受

 
At 3/16/2007 2:47 AM, Anonymous Anonymous said...

dear Bel
其實係我好早起身:p哈哈
鍾意啊:)我最鍾意過左期既朱古力.再好味都要掉,呢一句
哈哈
xx

 
At 3/16/2007 4:49 AM, Anonymous Anonymous said...

琴晚唔訓教用左3,4個鐘睇哂你本書lu~
冇乜點訓過..呢d書真係好好睇...我最愛呢本書...以下係我既感想~平時係school做開book report我都寫你d書...如果我寫得唔好..唔好介意..我覺得睇完呢本書令我明白到回憶係最美好..但好快會過去...快樂不知時日過...要好好珍惜現在擁有的一切..慧心係本書分別遇到6個男人..其中有4個佢愛既...第1個趙生因為唔信佢而分手..我覺得慧心做得好岩...2個人起埋1齊最緊要互相信任~如果唔信得過對方..分手係遲早既事..
第2個係陳子俊..我覺得佢係慧心最愛..
佢地2個起埋1齊果段日子好SWEET好開心...但世事總是難估計...以為佢係真心愛她..
可惜因為分隔兩地..就變了心..佢已有女朋友但仲偷偷咁同慧心1齊...我認為陳子俊好花心..當佢冇人係佢身邊...佢先搵慧心...佢當她是什麼呢??這種討厭的行為~偏偏女仔係心軟既動物..總會用情專一,.,,心X情願比人欺騙,,去愛1個男仔..願意受傷害~
到第3個男仔係方卓勤..我睇得出佢好愛她~1個人就算點付出...但都唔會得到咩回報...呢家野係冇得勉強~JUST FEEL...好慘呀慧心好難先放得低陳子俊~到最後佢遇到林守正找到佢幸福~我比較like佢同陳生and林生1齊..

 
At 3/16/2007 6:50 AM, Anonymous Anonymous said...

哈哈"
我係第一次上黎留CM架!!*
你寫d書好好睇呀!!/\/\
我已經儲緊你d書喇"
14本嚕"
新呢本我睇完喇*
好睇哦*

 
At 3/16/2007 10:49 AM, Anonymous Anonymous said...

睇完啦!睇完啦!睇完啦!
好鍾意!好鍾意!好鍾意!

今日放工終於有時間, 怱怱離開公司趕到旺角買書.
回家後便開始看, 怎知一看不能放下. 正如Venus所說, 看完後, 好像談了幾場戀愛, 心情和女主角一同起伏, 有甜蜜, 有傷痛, 有幸福...
今次雖然沒有流淚, 不過這本書又成為我至愛之一了.

 
At 3/16/2007 6:20 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

Dear Tzewing,
你鍾意果句,同王愛美一樣呀!
之前喺美國買咗好多特別版M&M朱古力,但你因為過期,喺年廿八掉咗,大有感觸,就寫咗呢句lor。
Anyway,鍾意就得啦!

Dear Kaman,
嘩!你個book report,好詳盡而且好detail,證明你睇書果陣,冇misunderstand到任何野。
好多人都會遇上好刻骨銘心的愛,又有好多人都唔識放低,不過好在慧心終於做到哪。希望我認識的每個人,都會像她一樣啦!

dear愛美,
從來未聽過你咁讚我d書,我諗呢本你真你好鍾意。尤其睇到個封面係我哋一齊去過間酒吧,係咪仲有feel呢?hehehe。

 
At 3/16/2007 6:21 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

c'ling,
咁14本當中,你最鍾意邊本呀?

 
At 3/16/2007 6:21 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

c'ling,
咁14本當中,你最鍾意邊本呀?

 
At 3/16/2007 6:21 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

c'ling,
咁14本當中,你最鍾意邊本呀?

 
At 3/16/2007 7:36 PM, Anonymous Anonymous said...

不知道是不是我看書的速度慢呢?感覺好像很快又有新書看, 這次的書名很吸引, 期待內容到底會是怎樣, 哈~~

 
At 3/16/2007 11:11 PM, Anonymous Anonymous said...

哎呀!又遲左一步添!
要快d去買呀!!

 
At 3/17/2007 3:30 AM, Anonymous Anonymous said...

我都是你的忠實讀者黎的 不過唔知到你會回依到d留言 所以慢左好多呀=.=
由你介紹你個心型咀到依家 都算係你fans黎的 雖然我唔會去追你車^o^
"回憶"依本書我未睇呀 因為我又翻睇緊你d舊作睇完果本先再睇"回憶"啦
頭先睇到 有人問你做咩唔好似梁芷珊咁將個故仔黎拍劇 , 其實我係睇你d書既過程時 都有咁諗過架 不過 冇佢地咁仔細咁諗埋邊個做主角囉 , 但就覺得一定收得既 yeah~ 你諗諗去啦~
到依家 我最難意既係 "在那遙遠的一天" 依本書 個感覺好唔同 好特別 由我地知到既911事件 講到去未來 個感覺 好新
而第一本令我喊既呢就係 "玄來有你"
我決定下次再睇時 一邊睇一邊寫低d感想 如果我記得的話 上黎依到 再話一次你知啦 哈哈
其實我都好想好似其他讀者咁係到同你講心事 , 不過又唔知從何說起...簡單地講 其實依家我係唔開心緊架:><:

 
At 3/17/2007 6:30 AM, Anonymous Anonymous said...

BEL:

我終於睇晒妳本新作啦!!!非常之好看

 
At 3/17/2007 3:27 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

dear 小林,
嘩!心型咀你都記得,咁真係好耐哪。
「在那遙遠的一天」係總編輯Thomas嘅最愛,而「玄來有你」就係我嘅favour,看來你d taste都唔錯吖。
講到你現在嘅心情,點解唔開心呀?
有時間多d嚟呢度,張d唔開心嘅事寫咗出嚟,當係發洩又好,點都好,心情會好d ga。

dear ellen,小桃,christy,
快d啦,等你哋呀!

dear tzewing,
你鍾意,就好啦!

 
At 3/18/2007 3:59 AM, Anonymous Anonymous said...

bel
謝過你sd來的歌詞!^^
想不到愛美也跟我有同一感受
可見 , 你的新作真的不錯吧!

 
At 3/18/2007 7:34 AM, Blogger 【小美】 said...

bel,
我今日已經睇完本書喇~~
我初初覺得慧心最終會同子俊一齊~~後來知道子俊咁花心~~好彩慧心冇簡佢嗜~~有句:一次不忠,百次不用
我都希望慧心同守正可以長相思守...
係呢~尼本書係唔係未完嫁??仲有下集??

 
At 3/18/2007 3:37 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

dear venus,
得到讀者的支持,作為一個作者已心足。

dear小美,
如果慧心繼續等陳子俊,就真係慘lor。
anyway,呢本書已經完了,不會有下集。

 
At 3/18/2007 9:49 PM, Anonymous Anonymous said...

我最喜歡你的書是第一本「遺落在天涯海角的心」可能是第一本的關係, 而且很情節很感動呢! 第二最愛就巴「玄來有你」,聽留言那一part仍然深刻至今!
bell, 繼續加油啊!

 
At 3/19/2007 9:48 PM, Anonymous Anonymous said...

我d taste 都ok架 ~ 依家開始睇緊"回憶啦" 不過我決定唔睇其他人講本書d咩先, 如果唔係我睇唔入腦 掛住搵佢地講既黎睇左先 咁就唔好啦 不過我每本新買返黎既書都會睇2次先既 ...睇完先再黎俾意見啦
我咩事唔開心 我都都未知從何說起 , 不過依一刻 掛住已過世既親人多d囉~ 岩岩收音機講左一d將過世既人既奇異事件 令我諗返好多囉~

 
At 3/20/2007 9:18 AM, Anonymous Anonymous said...

剛剛看畢你的新作...
起初被書名深深吸引..
因為我也是一個喜歡回憶的人..
而我因為岩岩買左''難道相愛等於不分開''
睇藍淼睇到好感動..引人入勝...
用bel的筆墨寫到個故事好真好真...
睇完諗住去書局買''難道''下集..
不過見到下集唔係圍繞藍淼既角度去寫..
so就買左e本新書先...
整體感想係...一開始好像.太混亂似的
當然十數個人名是一部分吧...
而一開始的慧心....
好像是對陳子俊完全冇感覺的...
但是又因悶才和他一起...
但之後又好似好快就深深咁愛上左他..
我覺得好似唔知點咁...=______=
最後的守正..慧心最後的歸宿..
寫他們的一起...情節..篇幅太短啦...
篇幅長度就好似守正也是心的過路人咁..
這是我完e本書既感想...
不喜之處..敬請原諒...haha
期待下一部作品.......
希望 a level完可以看到bel的新作~^-^

 
At 3/20/2007 6:25 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

dear ada,
你說得沒錯「玄來有你」聽留意的一part,我都很喜歡。記得寫的時候,是一個晚上,仲寫都天亮都不肯睡,便是為了那段留言了。

dear小林,
希望你快d看完啦!等你的comment呀!

dear vincent,
每個讀者的comment對我而言都是很重要的,所以不論好與壞,也會欣然接受,又怎會不悅呢?
其實,慧心對子俊的那一種,並不是一見鍾情的愛,所以一開始她對他的確沒什麼感覺。但慢慢相處落,尤其在她沒事忙的日子裡接觸多了,便慢慢產生好感,在我而言是很正常的事。
不過感情的事,每個人的感覺都不同,所以你的意見,也是對的。
至於人名方面.....其實我也盡量減少很多了。無奈故事涉及的人數的確有這麼多,我也沒法子。我想,可能下次要減少一些故事中的人數,便可避免混亂場面出現吧!

 
At 3/21/2007 3:22 AM, Anonymous Anonymous said...

Bel,

原來你的新作巳經出左, 實在太好啦.
我巳經好耐無上你的Blog了, 因為自從去完日本旅行之後就要開始工作, 沒有可以停下來的時候, 但現在好很多了!
看到你與彩虹的照片, 很美啊!...
我有很多朋友也在新年到加拿大滑雪, 好開心, 好好玩呀.... 所以我巳經計劃在來年的新年到加拿大滑雪啦, haha....

祝新作銷量大賣...Good Good Good..

 
At 3/22/2007 6:56 AM, Anonymous Anonymous said...

我最鐘意有2本書...
"如果有一天你忘了我"
"玄來有你"

"如"既故事好特別..入面由未來返去過去..好有創意/\/\"原來10日已經可以咁愛一個"好鐘意呢個故事呀!!!

"玄來有你"入面最深刻既一幕就係羅嘉聽留言o個到"搞到我喊到收唔到聲..結局聞滔去左..羅嘉只係想留住佢既骨灰..但都倒埋落地下...好慘"雖然結局唔係happyending..*但我都好鐘意/\/\*

 
At 3/22/2007 4:01 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

dear畢力琪,
多謝你的祝福,希望你快d看完新書,快d給我comment啦!

dear c’ling,
我也很喜歡「如果一天你忘了我」這本書,因為我從少已很喜歡想像有時光機這回事,所以寫得特別投入。
至於「玄來有你」盲當然不用多說,因為它是我的最愛嘛!

 
At 3/22/2007 8:15 PM, Anonymous Anonymous said...

haha又係我..今次又有野問啦....
諗住考完a level先買...不過最後還是
買下了..急不及待看了難道相愛等於不分開
的延續...真的令人看著迷~haha~
e種代入唔同人既寫法我覺得好好ar....
我想問既係..最後...姜惠賢知唔知道
藍淼就係愛麗斯呢???...如果知...
咁係咪代表..呢個故事...有未完的可能呢..
同埋...bel幾時會番香港呢...

 
At 3/23/2007 7:48 AM, Anonymous Anonymous said...

我想問個問題呀...
"我這樣愛你"會唔會有繼集架??!"

 
At 3/23/2007 5:04 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

dear vicent,
嘩!考a-level好重要ga,你要比心機d至得gar。
anyway,在我的角度中,小姜是不知道事實真相的,但這本書也不會再有下集了。因為符志遠已找到了理想對象,至於藍淼亦安於當其姜太......
我可能會在10月份回香港,但一切也未定下來,不過到時如果有讀者聚會,一定會通知你們。

dear c’ling,
我想不會了,因為就此完結,可讓讀者有更大的想像空間嘛。

 
At 3/23/2007 11:10 PM, Blogger carriecarrie said...

^O^ ^O^ ^O^ bel bel你會10月返香港? 會唔會攪讀者聚會架? 我一直在期待中的聚會, 希望可以快d舉行la. 好希望快d見到你, 上次同你影的相, 唔知點解變左做短片, 攪到我用唔到張相做msn幅圖像 :( 如果係o既話, 希望今次會有多d機會同你影相, 係要影好多好多好多好多吖......

lee排公司工作忙碌得透不過氣,真的感到很辛苦吖. 另外, sorry吖, 很久沒有在此留言&你的新作我還未開始看吖... 不過在出版的時候, 我已經第一時間叫肥豬男朋友幫我去買架la. 我一定要努力d, 快d睇哂你本書先得.

好快又一個星期了, 很期待easter的來臨. 你easter會有活動吖? 而我就慘了, 因為可能要返工呢 ... 嗚嗚嗚嗚嗚....

finally... miss u bel :)

 
At 3/24/2007 5:20 AM, Anonymous Anonymous said...

BEL,
你一上次的讀者聚會,
因為唔得閒所以不能參加!
如果下一次再有聚會,
一定要再通知我啊!

還記得我們很多年前在HKU的照片嗎?
我一直都好好保存GA!
我記得我都有寄一張去出版社給你的~
希望再有機會跟係合照啦!

KEKE!其實我都有寫BLOG,
不過好少UPDATE..
www.xanga.com/manbemanbe
如果有時間,希望你上去睇下啦!

carmen

 
At 3/24/2007 7:10 AM, Blogger (~'.')('.'~) JoEy said...

bel,
終於睇晒本書喇!
陳子俊真係好賤呀!佢就係我口中成日講的o個種臭男人,我明白人係自私的,但佢真係過份自私了.
我覺得呢本書有好有唔好,好,係伍慧心同守正可以結婚.唔好,係我覺得寫太多陳子俊的事,少左寫林守正同伍慧心的事.
今次個書名改得幾好.好切題,I like it.
期待你的下一本新書.努力!10月返黎如果有聚會請通知我,可以嗎?

 
At 3/24/2007 6:09 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

dear carrie,carmen,joey,
其實我都未定幾時會返,不過如果有聚會,當然會第一時間通知你哋啦!

dear carrie,
你個男朋友減咗肥未呀?成日比你話肥豬,佢都好慘姐,hehehe。
未看書都唔緊要啦!工作重要呀!但係一看完說記得給我comment 哪。

dear carmen,
當然記得hku事件啦!果日仲好冷,我著住一件米色的皮草嘛,hehe。

dear joey,
睇嚟你真係超憎似陳子俊那類的男人wor....唔好咁激氣啦!為咗呢d人,好唔值ga。
至於,陳子俊與林守正的篇幅對比.....因為,這本書我是想寫出慧心如何忘記一個不值得她愛的人,所以陳子俊的篇幅便相對長了,希望你明白我的用意啦!

 
At 3/26/2007 8:19 AM, Anonymous Anonymous said...

梁小姐妳好,
我是C先生,第一次在妳的blog裡留言,一時不知說什麼好,就作為一個開始吧!

 
At 3/26/2007 2:57 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

C先生,
你是不是時常有send email給我的那一位?如果是的話,你現在的心情好多了嗎?

 
At 3/26/2007 8:42 PM, Blogger (~'.')('.'~) JoEy said...

哦!但係慧心真係用得太多時間了,看了令人痛苦啊!
或者真係當局者迷吧!!!!
真係好驚遇到臭男人呀!還好,我最近開始戀愛了.男朋友對我還不錯.不過這是開始,所以一定會好吧,希望他不會像陳子俊咁賤吧!haha ^^

 
At 3/27/2007 4:45 AM, Blogger 呀誼* said...

你好呀~梁姐姐^^
我係第一次同你有聯絡的人~~
我好鐘意睇你d書家^^
暫時已經買左10本~
回憶只是剎那間的事都係兩個星期前左右買左
好好睇呀^^
個結局寫得幾好~慧心同守正好幸福^^
其實陳子俊有冇愛過佢--
佢最後係咪因為只係唔想慧心結婚而講左個句令人感動既說話?.?之後又唔理佢??
好憎d花心既人啊~~~
(你可以叫我欣欣or呀誼or joyce,,
全名:李欣欣)

 
At 3/27/2007 8:26 AM, Anonymous Anonymous said...

Dear BEL,

最近有點感情煩惱XP
我不懂如何面對我不喜歡的追求者
雖然我現在沒有拍拖
但真的不想為了戀愛而戀愛
所以一直對他的約會一推再推
而且我亦已經清楚表態 "跟他只是朋友"
但他仍然好似不明白我的意思><
而且我相信真的有"情人眼裡出西施"一回事
因為有一次我幫媽咪買地拖回家
怎料給他撞見我在街上拿著一個地拖
醜怪!但他竟然說我可愛兼有型...
真的受不了!!

我應該怎麼做才好?!
雖然我不打算再發展,
但也不想破壞我們的朋友關係
因為我的父母跟他的父母都是朋友
我不想令大家的關係出現什麼變化

Carmen

 
At 3/27/2007 8:44 AM, Anonymous Anonymous said...

Hi,bel!!

你好呀!!我係Emily!!看過你的新作了,我覺得有些部分好似我,好久之前,有個男朋友,鐘意就找你,唔鐘意就影到冇,後來都冇再係一起了.我 Email了些結婚相給你呀!!我想和你分享我的喜悅呀!!祝更多新作!!Keep touch and take care!!

From
Emily

 
At 3/27/2007 9:11 AM, Anonymous Anonymous said...

dear bel :
我係第一次CM 的,我看完你的新作後,i think 呢本書令我「愛不釋手」呀!!

你的一系列書我差不多全都看完了,還欠「我哭是為了兩個女人」這本書!

我大膽的問一句:「呀bel!你會不會搞一個簽名會呀?」

如果,不可以的話,便當我沒說過這件事吧!」

 
At 3/27/2007 10:43 AM, Anonymous Anonymous said...

bel~係我呀 小林~ 我睇完你本書啦
睇完左2次~
今次人物角色多左喎 , 攪到我都有d亂, 又掛住搵 你其他fan講既林生出黎 ...
嘩~到最尾 我以為慧心又走返轉頭添呀,幾驚佢咁蠢呀 , 好在 佢終於唔再沉迷唧~~
雖然佢經歷好多 但人生往往都係咁架啦~ 唔會個個都咁好彩 一次就搵到mr.right的~
不過 好多人都有口話人冇口話自己架啦~ 我都係沉迷左係回憶到 唉~ 朋友教我點做吧,不過好在 果個人冇mr right咁衰 , 而係我往往到最後諗返起佢 而同當時的分手唧~
其實想講 ~ 由第一本你既書 我睇 覺得果個係講緊你自己 起嘛有70%係你自己先掛~
但到依家 回憶 我睇果時 已經唔覺得果個係你自己了~ 或者係之前你描寫d主角 , 俾人個感覺太像你 cool的[唔識你既 未傾過計既 只睇樣 又真係幾cool]

 
At 3/27/2007 5:23 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

dear小林,
嘩!你真係覺得我好cool呀!可能係個樣呃到你啦!
相信見過我的讀者都會有另一種感覺。
時時都聽到一些讀者向我訴苦,說忘不了舊情人......所以便令我想到了這次的主題了。
過去已成過去,回憶當然是好,不過絕不可沉迷,因為未來和現在方是我們要面對的事。
這便是我要給大家的訊息了。

 
At 3/27/2007 5:33 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

dear欣,
去年九月我開了一個讀者聚會,我想今年也會有這樣的安排,大概在十月左右吧!
若你想參加,到時請報名啦!
你還有「我哭是兩個女人」沒看?那便要快了,因為這是「玄來有你」的下集,我認為是很好的一本書。

dear emily,
看過你的照片了,都是充滿幸福的笑容。你在註冊時是不是哭過,因為我看見你鼻紅紅的。

dear carmen,
如果他已表態,我想我會對他坦白,拒絕他,因為我相信沒什麼比講清楚更好。
再者,要盡快解決事情,免得被他日後投訴你拖延時間呀!

dear joey,
恭喜你wor,希望你個男朋友是個好人,不會像陳子俊般花心啦!

dear 呀誼,
我諗每個女人都會憎一些花心男人,但很多時,又偏偏會遇上和愛上這種人,因為他們大多懂得逗女人歡心......
所以我們真的要帶眼識人呀!
很多謝你的支持,有空多d上嚟啦!

 
At 3/28/2007 10:19 AM, Anonymous Anonymous said...

回梁小姐,
我的心情已好多了,多謝關心,妳的新作我看頭那部份,我認為妳對女性的描寫很好,我也經常會因此發出會心微笑,也令我想起當年的F小姐,因為我記起她當年的舉止也好像這樣的.

P.S 由於我以往不知原來妳的blog可以留言回應,所以,一直都用e-mail和妳聯絡,但我以後會多用此留言板的,故請多留意.

C先生字

 
At 3/28/2007 10:27 AM, Anonymous Anonymous said...

補充前文:
回梁小姐,
是呀!我就是那位C先生,失戀急症室的求診病人.

 
At 3/29/2007 12:02 AM, Blogger 藍澤濤 said...

dear bel:
很久沒有上來這兒留言了,真的很忙!你的生活如何呀?
今天剛剛看完你的新作,很喜歡這個故事。有時人總是要錯過很多次才懂得珍惜。不過,最終能得到幸福畢竟是好事。陳子俊這個男人,見一個愛一個,連我都看不過眼呢!
這次的作品又比上一次的進步,加油呀!

藍澤濤

 
At 3/29/2007 1:23 AM, Blogger 梁佩瑚 said...

dear c先生,
能夠得到讀者的共鳴,實在令作者心感喜悅。多謝你的支持,看完後再給我comment吧!

dear藍澤濤,
最近又開始寫新書了,溫哥華的天氣開始回暖,我也應該會開始我的golf活動。
想不到連你也看不過陳子俊的所為呢!哈!這便證明你跟他不是同一類人了。
多謝你的支持。

 
At 3/29/2007 4:27 AM, Anonymous Anonymous said...

我買左你的新作,但未睇呀, 我會盡快睇完再給你意見啦!

 
At 3/29/2007 4:14 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

dear grace,
好的,慢慢等你。

 
At 3/30/2007 8:53 PM, Anonymous Anonymous said...

嘩~你又開工啦~ 等你呀
不過 開工還開工~ 都要好好休息
唔知呢 可能小係娛樂新聞到見到你啦 , 而你上電視又唔會大顛大肺, 感覺你好似幾cool
不過 上黎依到 睇你回人既野 睇你post既相 , 又覺得你唔係喎 ...
冇啦 我都冇再沉係回憶到啦~ 不過 mr right都未出場咁解之嘛
我都想要你作果首詞呀 可以放上黎嘛?

 
At 3/31/2007 9:58 AM, Anonymous Anonymous said...

Hi,Bel

又係我呀 Emily!! 當日是哭過的,是因為佢姐姐係到無啦啦係到鬧人,我咪哭了出來啦!!講出來就長編啦~~你幾好嗎??快快再出新作啦,好期待呀!!我都想參加你的書迷會呀!!我可以參加嗎??好想見到你呀,同理可以同你傾下計啦!!Keep touch and take care~~

From
Emily

 
At 4/01/2007 8:28 AM, Anonymous Anonymous said...

我真不明白妳們女人為何大多喜歡陳子俊那類花花公子,令他在女人之間可以左右逢嫁,但像我這類忠忠直直的卻要做"獨男",這世界真不公平!

C先生字

 
At 4/01/2007 8:43 AM, Anonymous Anonymous said...

嗨!
我已擁有19本
{梁佩瑚的書了..}
希望你快d出新書啦!
回憶只是剎那間的事
十分好看!!!

 
At 4/01/2007 5:16 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

dear michelle,
除了書中女主角外,我也想看到身邊的朋友得到幸福,當然包括每位讀者。anyway,多謝你的支持!

dear emily,
我都估到ga啦!係咪好眼利呢!如果有讀者聚會,出版社會把資料post在這個blog上,只要你們報名便可以參加。

dear c先生,
哈哈!但最後慧心都沒有選子俊,這便證明像他這類人,不會得到永久的快樂吧!

dear 小林,
原來如此!不過我真係一d都唔cool ga,hehehe!
我比你大這麼多歲都未找到mr.right,所以你也不用急,慢慢等啦!
你也想要歌詞嗎?看來我要把它post在這裡了,請等一兩天吧!

dear阿瑤,
多謝你的支持,請問你在19本作品中,最喜歡哪一本?

 
At 4/03/2007 8:41 AM, Anonymous Anonymous said...

2本我己看完了...
我個人較喜歡悲傷的結局...
不過2本我也很喜歡!!
唔知係我再離開香港之前...
你出唔出到新一本呢...hehe... 很期待!!
選科方面... 要等15個工作天...先會有通知... 好緊張...

 
At 4/04/2007 4:44 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

DEAR ZITA,
新書要在5月中才會出版,你可能等不了。
知道選科結果後,請send email告訴我。

 
At 4/12/2007 6:07 AM, Anonymous Anonymous said...

好耐冇黎留言啦..so sor><"
呢本書真係好正..我睇完又睇睇完又睇~
如果每出一本書..書中都有該本書的書籤你話多好呢?!

 
At 4/20/2007 2:12 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

dear arwing,
每年書展,出版社都會為每本書預備書籤。換言之,在書展中你便可得到每一年新的書籤了。

 
At 5/22/2007 4:57 AM, Anonymous Anonymous said...

個書名真係好吸引呀!本來我從來唔睇小說架(正確來說係唔多睇書),但自從一位舊同事借咗你一本小說畀我睇之後,我就愛上睇你的小說,仲於兩個禮拜之內睇哂你的作品呀,愛的魔力真係好犀利呢!(希望收到你的回應啦)
灰姑娘上

 
At 6/03/2007 11:08 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

dear 灰姑娘,
現在才看到你的message,遲了回覆,唔好意思。
你說已看完我的作品,你意思是所有的作品?
那麼,你最喜歡哪一本?

 
At 6/17/2009 4:51 AM, Anonymous Anonymous said...

真系好想買你全部ga作品.
但又驚10幾本會好貴.
好想真藏你的書。

你的書是非常的好看。

每次都是從公共圖書館借來的。。

我會努力買你的書的~

 

Post a Comment

<< Home