梁佩瑚.緣來有您

Sunday, July 13, 2008

《玄來有你》彩色修訂版

每當讀者問我最喜歡的作品是哪本時,我都會毫不猶疑地回答《玄來有你》。不論是在我只有十本作品那時,還是現在我的作品已增加至三十多本,我的答案始終如一。

喜歡它,並不是因為它銷量最好,能夠為我帶來最多的收入,而是……我也不知道為什麼,也許這便是緣分吧!


人與人之間有緣分,人與書之間亦有,喜歡《玄來有你》的感覺,就好像喜歡一個人般,明明兩個條件差不多的人放在我眼前,而又同時追求我,但我偏偏選乙不選甲,我想這便是緣分吧!


所以,當總編輯Thomas這次問我要選哪本書作彩色版的時候,我義無反顧便回答說:「《玄來有你》。」


為了令這本書更能引起讀者共鳴,我更為故事作出了修改,所以這並不只是彩色版,而是「彩色修訂版」。希望大家看過後,會有更深的感受吧!

42 Comments:

At 7/21/2008 2:47 AM, Blogger Unknown said...

書展到嘿~~~一定要買啦~~^^
支持你嘿~~haha...你本新作出左啦~~
我會細心甘睇嘿~~~

CARMEN

 
At 7/21/2008 5:30 AM, Blogger Unknown said...

This comment has been removed by the author.

 
At 7/21/2008 10:21 AM, Blogger Henry Chow said...

Bel,

我最愛的卻是《玄來有你》下集
《我哭是為了兩個女人》,陳英年終於可以得到羅嘉的心。而羅嘉終於明白陳英年的心意,Happy Ending 才是我最想看到的,或許現實世界中,真真正正有Happy Ending 的不是太多吧。說真的,如果陳英年在《我哭…》一書中,最終仍未能得到羅嘉的心,我很有保留我還會否再看梁佩瑚。:p
但我深信我也一定會買這修訂版的。

第一次留言就這樣欠揍,見諒!

Henry Chow

 
At 7/21/2008 11:21 PM, Blogger Unknown said...

修訂版改左內容,咁就一定要買啦,今次我就去書展買了,因為內容睇過,唔洗太著急買住 ^^

 
At 7/22/2008 3:14 AM, Blogger Suki said...

我今日係澳門的書局一口氣訂左十三本你的書
不過仲未知有冇貨 ,,,
希望我可以儲藏哂所有你的書la ~

 
At 7/22/2008 11:10 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

Dear Carmen,
好心急想知你們的comment!

Dear Suki,
一次過訂13本,很厲害呢!「玄來有你」是訂修訂版嗎?

Dear Henry,
我都是因為喜歡陳英年,方會寫續集給他一個好結果,畢竟我都是血肉之身,又怎會咁無情呢!修定版真的不錯的,看完後請再次來給意見!

Dear PuiYi,
真的不用急,我都想你們買得抵d,hehe!

 
At 7/22/2008 11:29 PM, Anonymous Anonymous said...

好想睇呢本《玄來有你》修訂版!
係書展我一定會買哦!...

 
At 7/23/2008 12:53 AM, Anonymous Anonymous said...

《玄來有你》彩色修訂版同之前既舊版有咩分別牙?
我係好耐之前就已買左了!

 
At 7/23/2008 1:48 AM, Blogger 梁佩瑚 said...

除了有插畫之外,內容也有改變,所以叫彩色修定版。

 
At 7/23/2008 5:59 AM, Blogger Suki said...

我唔知佢係咪幫我訂修訂版ar,不過佢話要二個禮拜後先通知我 ...搞到我有d 心急想過香港書展買齊你ge書 !!!但屋企人唔放心我自己一個去,而家努力遊說緊屋企人比我去...
其實我都已經成19歲架喇,但可能係屋企的孻女,所以佢地永遠都唔放心我自己一個離境..希望我可以遊說成功la !!!

 
At 7/23/2008 9:01 AM, Blogger carriecarrie said...

DEAR BEL,
我都想買LEE本書吖... 但係係咪一定要O係書展買架? 或者書店都可以買到? 好心急想睇, 不過今年又未必可以抽空去到書展...愁~~

 
At 7/23/2008 4:34 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

Dear Suki,
如果去唔到書展,就等兩星期啦!不要令家人擔心。

Dear Carrie,
呢本書唔一定要係書展買,書局都會有ga。
除了這本書,有沒有看「一切從忘記他開始」?
很久沒見了,你近來好嗎?

 
At 7/23/2008 8:58 PM, Anonymous Anonymous said...

我覺很你出既書越黎越好睇丫!今日我會去書展買你d書架!我就黎儲齊你d書啦,,你會唔會搞簽名會丫?我好想拎d書俾你簽丫!!!如果你搞簽名會我第一個支持你!!!加油丫!偶像Bel

 
At 7/23/2008 11:43 PM, Anonymous Anonymous said...

bel:你幾好嘛?好耐無見喇!好開心"玄來有你"有彩色呀!我尋日叫我屋企人幫我買你本書,但佢地話搵唔到個出版社個名,所以我好唔開心買唔到你既書,嗚...嗚! 彩藍

 
At 7/24/2008 2:47 AM, Anonymous Anonymous said...

之前留個cm的.記得我ma
玄來有你.是一本我愛看的書啊
想不到出彩色
太棒啊

 
At 7/24/2008 11:39 PM, Anonymous Anonymous said...

修定左咁...咪連接唔到去我哭是為了2個女人囉?

 
At 7/25/2008 12:01 AM, Anonymous Anonymous said...

好耐冇留cm比你喇..
唔知你仲記唔記得我呢?!
我個朋友去左書展..
但見唔到你新書呀'
呢本我一定會買呀!!
期待期待..>v<"

順帶一問..這次你會到書展辦簽書會嗎?!

 
At 7/25/2008 12:18 AM, Blogger 梁佩瑚 said...

Dear Anonymous,
多謝你的支持呀!不過今年書展中不會有我的簽名會了,因為我身在加拿大呢!

Dear C ling,
為什麼會不見,在花千樹的攤位一定會有的......今年書展不會有簽名會了.....

Dear Lady ling,
它也是我的最愛,所以便有彩色版,還有內容是修定的。

Dear l.f.
放心啦!雖然內容有變,但沒影響「我哭是為了兩個女人」。

Dear彩藍,
點會搵唔到ga,花千樹wor,再試試啦!如果唔係,在書局都會有的。

 
At 7/25/2008 8:23 AM, Blogger Suki said...

dear bel
尋日朝早我同朋友去左書展,終於可以買齊你所有的作品!!好開心~
買書的時候有一位小姐(我諗應該係花千社的工作人員),佢好好人咁幫我擺十幾本小說到counter,而且幫我排好你d書,協助我check 有冇買漏~ 真係好好人 !!!
雖然買完之後拎得好辛苦,,但係真係好開心~ =]

 
At 7/26/2008 10:37 AM, Blogger carriecarrie said...

DEAR BEL,
haha, 想不到你還記得我, 真係開心la ^^
我當然有買一切從忘記開始la, 雖然我未必可以馬上開始看, 但每逢有新作面世, 我必定會盡快帶你的寶貝回家...彩的的玄來有你及遺落在天涯海角的心已買回家了, 真的興奮得想叫出來 !!你最近好嘛 ? 已有一段時間沒有定時提醒你小心身體, 別要過分操勞... haha~~ 最近我病了, 上週末發燒, 剛剛好番... 希望我的身體可以強壯一點...

希望每天可以多24小時, 花點時間用來看你的作品, 以及陪伴的的狗狗"小狐"便好了...

as usual, 我會繼續支持你架, 俾心機呀~~

 
At 7/27/2008 3:23 AM, Anonymous Anonymous said...

hi,Bel
How are you??我係Emily呀!!我已經買了你的新書了,現在努力中,你有沒有收到我的Email,相片似誰呀!!
祝一切安好呀!!
By
Emily

 
At 7/27/2008 8:08 AM, Blogger Unknown said...

我想請問"如能無奈"是那位歌手唱呢?從那裡可以找到這首歌呢?我很喜歡看你的書、

 
At 7/27/2008 8:09 AM, Blogger Unknown said...

我想請問"如能無奈"是那位歌手唱呢?從那裡可以找到這首歌呢?我很喜歡看你的書、

 
At 7/28/2008 12:45 AM, Anonymous Anonymous said...

最初以為只是封面有所不同而已
原來內容有修改..
一定要買一本來看看.
之前在書展買了你的新書了..
連家裡的..
你全部的書我都有呢..
為什麼不辦簽書會呢.?
有的話我一定會去的..
會一直支持你!!!^^

 
At 7/28/2008 1:39 AM, Anonymous Anonymous said...

BEL:
昨晚我終於睇完你本新書啦!
因為返工的關係本書我沒係書展買,夜晚放工即刻走書局買..原價買的!本來心想去書展買返晒你的書但唔得閒!
而且因為返工返到好攰..本書我用左成3晚先睇完!第一晚真係有少少覺得你本書悶..可能攰的關係先咁想啦!唔係話你本書唔好睇..!之後我兩日放假瞓多左精神返晒睇你本書感覺又唔同左...到睇到結局我幾滿意!因為佢地可以一齊..
睇到你說玄來有你出彩色修訂版.令我想起我書櫃入面別人送我的平裝版玄來有你..其實我從未睇過本書..我只知入面個女主角是個神婆而已!e本我都未睇過下集個本真頭係未睇..但是睇到你咁推介本書又作彩色同修訂..我想我會放心去看本書同睇埋本書的下集!

 
At 7/28/2008 4:05 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

DEAR EMILY,
有呀!已看過了,她仍然像你老公lor,不過大咗好多la......

DEAR CONNIE,
這首歌只是我的小說主題曲,未曾公開過,所以只可以在我的blog上聽到。主唱的是戴辛蔚,至於獨白的是dj余宜發,我填詞ga。

DEAR IRAINIE,
很多謝你的支持呀!希望你盡快看完修定版,再話我知你的comment啦!至於簽名會已有多年沒辦了,因為我改了在大約10月時辦讀者聚會,因為感覺可以親切一點,而且大家相聚的時間長點嘛!

DEAR SIUHUNG,
嘩!看見你頭段的意見,真的有點汗顏,好再最尾都是好的。沒想過你竟沒看過「玄來有你」,但也好今回一次過看修定版,感覺應該會不錯的,無論如何很多謝你的支持呀!

 
At 7/28/2008 4:11 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

dear suki,
出版社的員工都好好人ga,不過你一次過買咁多本書,我都為你感到好.....重呀!

dear carrie,
生活真係迫人ga,兩星期前我都病了,一睡了三日後就痊癒了。我想你的身體可能會比我差,因為你的工作應會比我忙,但人生就是如此的,我們要努力奮鬥呀!

 
At 7/29/2008 5:30 AM, Blogger Suki said...

dear bel,
當日d書的確好重,但心入面諗住的係想快d揾地方停低睇你ge書~而且心情都係興奮ge !!!
最近一日睇一本你的書,仲有約6,7本就睇哂你的作品~
其實我留意到一樣野,你好似好中意8月6日 呢個日子~「玄來有你」入面,羅嘉同聞滔的相識紀念日係8月6日;而「難道相愛等於不分開」入面,藍淼的生日又係8月6日...究竟係巧合定係特別安排ge呢 ?!

 
At 7/31/2008 9:16 AM, Blogger 獅子座的女孩子 said...

Hello! Bel.

妳好! 有差不多半年沒上來你的 Blog 留言了。
這段時間內,不斷為自己理想及幸福發奮地工作,
很幸運的是我遇到一個好老闆及一班好同事,
終於順利通過了公司給我的考察期,現在升上了Supervisor的位置了
現在的我終於可以停下來稍作休息了,這是我給你帶來的一個好消息!
希望你也替我開心啦!

今年我沒有去書展,因為天氣真的太熱了,而且妳也不在香港。
所以決定到書店買你的小說,買完不到10分鐘就可以回到家中慢慢欣嘗。
(由書店回家的路程只需10分鐘,十分方便)

下次再傾啦!

獅子座的女孩子

 
At 8/02/2008 3:12 AM, Anonymous Anonymous said...

Bel~我有好多野要講呀!
首先要say sorry~因為...你最新呢兩本書我仲未買到呀~因為,當你出一切從忘記他開始果陣我就開始去旅行~冇停過咁~今日先停咋~
有件事一定要跟你說的~我去旅行果陣有去到"天涯海角"呀~但是沒有"直至我們灰飛煙滅時"那個天涯海角來得孤寂落莫,那裡還很熱鬧,很多歡笑聲!bel~你有到過嗎?那裡就是海南島的三亞呀~^^
還有~剛剛我朋友說幫我買了一切從忘記他開始和玄來有你彩色修訂版呀~今晚可以看了!看完後再跟你說有什麼感覺吧~嘻嘻"興奮中"^0^

 
At 8/02/2008 3:16 AM, Anonymous Anonymous said...

bel~我記錯了~
是"遺落在天涯海角的心"裡面的天涯海角~而不是"直至我們..."好白痴哦~這也記錯!

 
At 8/02/2008 3:59 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

Dear Suki,
你的觀察力真好呢!我的確很喜歡這個日子,因為......很快你說知ga哪!

Dear獅子座的女孩,
聽到你的事業漸上軌道,我都為你高興呀!因為做人最緊要開心,從你的文字上,我看到你的喜悅.......

Dear卓兒,
我的天涯海角是在溫哥華的,跟三亞那個當然有分別啦!不過我都未去過三亞的一個,聽說有兩塊大石,分別刻上「天涯」和「海角」的,很有武俠片feel。
看完兩本新書後,記得給我comment呀!

 
At 8/03/2008 7:11 AM, Blogger Suki said...

等我估下先 ~
阿bel你的星座係獅子座2期,即係3/8 - 10/8...而你又咁中意呢個日子,係咪因為8月6日係你的生日呢 ??

 
At 8/03/2008 11:22 PM, Blogger Unknown said...

BEL,

^^我又來了.....今次給你CM嘿...
閉家火LA...可能已經愈來愈習慣你既模式了...E家不消三小時就把你的心血看完了...
對不起嘿~~但是每本書都不止看一次嘿~~
再看既時候又有另一番感受的..
"一切從忘記他開始"同"玄來有你"既彩版都看過了...可能後者已經看過好多好多次既關係~~~一睇到你加插既地方就會特別細心甘去睇...聞滔同羅嘉已經去到心靈相通既地步了....BEL你加插的日記部分蠻好嘿~~^^
看完更顯你對這書的待寵愛有加...修訂本果然係更精彩嘿~~~好野~~HAHA..
而"一切從...."這書...在你BLOG第一次看到它既時候..除了你寫的序之外....已被它的書名吸引著...心想..看完此書會否教懂我...一切從忘記他開始..?香佩琛同孫正其實真係蠻好的一對....雖然孫正係e本書唔係出左好耐..但對佢既印象都幾深.....
生離死別既情..係最令人難以忘懷嘿....從一開始睇~~~~到琛不停地織冷衫....加上介子......已埋下左一條伏條...
我知道孫正一定會死囉......不過之後既王傲天都對琛好好嘿.........^^懂得珍惜真係幾重要嘿.....而陳君頌比我既感覺~
佢係比較重愛情~~~~有點有異性無人性嘿....琛選擇既試探方法幾好呀..哈哈哈~~~~
甘又可以看穿那個所有的朋友了.................
e本書我都幾鐘意.......一切從忘記他開始..........................

CARMEN

 
At 8/03/2008 11:58 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

Dear Suki,
哈哈!好聰明wor,不過仲要等幾天先開估!

Dear Carmen,
嘩!非常詳盡的cm呀!
其實我在寫”一切從忘記他開始”的時候,跟你也有同樣的感覺,就是孫正雖然出場不多,但令人印象很深......
至於修定版,真係好開心,因為你已看得出我想表達的是什麼,不錯,我正是要說他們已達到心靈相通的地步.可能我想令讀者感到他們有多麼的深愛對方,所以用了這個方法.....

 
At 8/05/2008 12:48 AM, Blogger Unknown said...

Hello!

明天就是8月6日, 不知你有甚麽發表呢?好想知點解你會喜歡呢日。

Connie

 
At 8/05/2008 7:47 AM, Blogger Suki said...

聽日就係8月6日 ...
唔知係咩特別日子呢~

 
At 8/05/2008 9:05 PM, Blogger (~'.')('.'~) JoEy said...

Happy Birthday To Bel.
祝你一年靚過一年.開心每一天.寫多d好作品俾我地.yeah ^v^

 
At 8/05/2008 9:09 PM, Blogger (~'.')('.'~) JoEy said...

YEAH ^^
我係第一個同你講生日快樂的書迷.yeah^^
今日香港8號風球,放假一天.開心ing.哈哈

 
At 8/05/2008 11:02 PM, Anonymous Anonymous said...

Bel~我睇完一切從忘記他開始喇!
睇到我喊啊~香佩琛竟然可以對孫正既愛咁至死不渝!岩岩開始睇果陣我都係以為孫正係出左去做野咁耐都唔返去睇香佩琛架~仲心裡暗罵佢添~睇睇下先知孫正係飛機失事!香佩琛承受既壓力真係唔係一般人可以承受到架~由其是失去自己既最愛~
曾經我都失去了我親人,佢係因為意外...
初初頭一兩年我都仲認為佢係仲未死架~後來屋企人慢慢灌輸D訊息俾我,我先慢慢開始接受呢個事實咋~
雖然~呢本書係講愛情,而我果件事係親情,但係我都代入左個角色失去自己既至愛果度而喊到停唔到!我男朋友仲話我睇壞腦!笑死人~
我而家開始睇玄來有你喇!睇完再話你知啦~

 
At 10/19/2008 2:34 AM, Anonymous Anonymous said...

你好啊,我係你的小讀者,中1,我好鍾意你d書,+油,你可唔可以write多d慘結局???我係小學開始睇啊

 
At 10/28/2008 8:52 AM, Anonymous Anonymous said...

唔制呀!我好忙,太耐冇黎添!唔知道出左呢本呀!今日行書局都有睇下你d書,但都發現唔到有呢本呀!!要快d買番先得喇!

 

Post a Comment

<< Home