梁佩瑚.緣來有您

Sunday, July 13, 2008

一切從忘記他開始

戀愛有時真的很嚇人,不是說在愛的時候有多麼的瘋、多麼的狂,而是在愛過之後,分手後的那份感覺。

曾經的生活都充滿他/她的影子,但有一天這個人消失了,不再在你的生活裡扮演任何角色,你從此不再聽到的他/她的聲音、看不見他/她的臉。最可憐的是你知道他/她不再關心你……然後遺留下來的,是無盡的過往的殘餘片段。不管時間長或短,只要你付出的是真心的,一定會留下惱人的片段。這些片段,會在你閉上眼、吃飯、工作、做運動,甚至乎在去洗手間時出現,纏繞著你,像是要把你狠狠的折磨一番方罷休 。
要擺脫舊日的段片,唯一可做的便是忘記。忘記從前的那張臉、那把聲音,最重要是忘記那個不再關心你的人。我們的腦袋的每個細胞都是十分珍貴的,實在不應容下任何垃圾。人生苦短,若不把握時間令自己過得快快樂樂,那實在太對不起自己了。失戀的人,請趕快忘記他/她,再作好心理準備,迎接新的、好的、愛你的、疼你的、適合你的的來臨。

30 Comments:

At 7/13/2008 11:08 AM, Blogger Unknown said...

16 號一出即刻去買先,等左好耐了 ^^

 
At 7/13/2008 7:02 PM, Blogger 【小美】 said...

wo~
出左新書喇..
唔知今年你會唔會去書展搞簽名會呢??
如果搞~我就係書展買lu~

by:小美

 
At 7/13/2008 8:11 PM, Blogger Unknown said...

見到個書名都已經好吸引~~~一出要即刻買嘿~~^^

CARMEN

 
At 7/14/2008 4:15 AM, Blogger Suki said...

太好喇~16號出新書!!
不過唔知澳門幾時有得賣呢..
hk個書展我應該去唔到喇 =[
唯有睇下書局可唔可以幫我訂想買la

其實屋企仲有一本「我哭是為了兩個女人」未睇,但我睇個序見到你寫住係「玄來有你」的下集,但我又仲未買到個本wo~所以我只好聽話咁擺係書櫃...希望可以快d買齊你d 書la !!!

預祝:新書大賣!!! =]

 
At 7/14/2008 5:50 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

Dear Pui Yi,
多謝支持!不過我需提醒你,如果在書展中買會有8折ga。

Dear小美,
書展唔會有簽名會la,因為我人都不在香港。

Dear Carmen,
唔只個名吸引,內容都非常不錯的(hard sell)。

Dear Suki,
對!那是「玄來有你」的下集,你搵不到舊版不緊要,因為書展會出彩色修定版,我可以說更加好看。

 
At 7/14/2008 6:30 PM, Blogger Unknown said...

書展會出彩色修定版嗎???那即是有一切從忘記他開始同玄來有你都要買嘿~~~電腦櫃開始放唔落你d書書la...
睇怕~~~要搵過個大既櫃黎放先得~~
(因為還要放埋你既第一版書~~)哈哈哈*

Carmen

 
At 7/14/2008 10:36 PM, Blogger (~'.')('.'~) JoEy said...

今次呢個書名吸引到我.good good good hehe^^
雖然你係咩書名我都會買,但書名吸引就會買得更開心.哈哈^^

 
At 7/15/2008 4:46 AM, Blogger Suki said...

我都相信彩色版會更加好看
因為上兩個星期我買了你第一本書「遺失在天涯海角的心」的彩色修訂版~

 
At 7/16/2008 2:53 AM, Blogger evitayip said...

我剛從台灣回來就看到你出了新書,
很快啊~等一陣就去買來看~
看完再告訴你感想~

 
At 7/16/2008 5:06 AM, Blogger Unknown said...

嗻商務買左喇,等書展先買就太遲了,寧願唔要8折都要快d買你的小說^^ 今晚會睇晒佢~~~

 
At 7/16/2008 5:11 AM, Blogger Unknown said...

嗚,玄來有你出彩色修定本,我都想買呀...可惜我已經有齊你d書,我最喜歡睇你有上下集的小說,同埋"難道"果個系列,一個字: 正 !!! 當然,你本本小說都好好睇啦,如果要我揀一本我最鐘意,簡直難以選擇,有時睇你的小說,成日都覺得主角發生的事好像係我自己咁,睇你的小說真係特別有親切感~~~ ^^

 
At 7/16/2008 12:36 PM, Anonymous Anonymous said...

Dearest Bel,I havent visit your blog for so long,been really busy with my job lately,but I had quited so now I finally have sometime to relax,tmr I will have an interview again,hopefully they will hire me:)
anyway during these few months I had a really good time,learnt lots of things and travled to England which was ace.probably I will go there again soon:D look forward to visiting there again so much

How are you lately?
xxxxx
TszWing

 
At 7/16/2008 9:19 PM, Anonymous Anonymous said...

dear bel:
自從睇完妳上一本書之後我千等萬等終於又被我等到你本新書出版啦!T^T期間經歷幾多事!
我而家返緊暑期工因為我要吸取工作經驗嘛!
如果我係書展買你本新書的話可以有8折..
但我又想快d睇你本新書..點算好呢?
講埋你知去年你本書明年再跟你看月半彎出既時候我太早買..搞到我之後去書展時見本書有折扣時我當場個樣幾不忿啊!哈哈!我幾鬼傻啊!
係唔係應該等我出埋糧再去BUY你新書?我又想大買特買啵!
仲有其實我好遺憾你今年唔來書展簽名會..因為你e本書應該會是我去外國之前睇你的最後一本書T^T又再一次見唔到你真人啦!有無可能今年來一次...?

 
At 7/17/2008 12:26 AM, Blogger Unknown said...

其實書展買同書局買都係一樣啫,想快d睇到先就唔會介意平果十蚊,因為去書展買都要比入場費啦 ^^ 當然,如果有太多書要一次過買就留待去書展買,如果唔係,去書局買都是一樣,我仲有少半本就睇完喇,因為尋晚太眼訓的關係...所以依家先再追埋落去...^^

 
At 7/17/2008 8:58 AM, Blogger Emily said...

Hi,Bel
How are you??我係Emily呀!!看到你有那麼開心的生活,我都很高興呀!!我早前同你說那個手術,都好成功呀!!但是要定期回去醫院覆診呀!!我的小BB都好好,現在都差不多8個月了,希望下次聚會同埋小BB一起出席同你見下面啦!!好期待下次的聚會呀!!你何時再回來呀!!
祝 一切安康
By
Emily

 
At 7/17/2008 11:09 AM, Blogger Unknown said...

我已經睇完了,我最鐘意就係睇happy ending,睇到後段,我幾驚王傲天會死於車禍而同唔到香佩琛一齊,好在唔係啫!唉,好唔鐘意陳君頌,佢點可以咁對待自己的好朋友,開頭就有異性冇人性,之後就仲想做阿天的秘密情人,佢都冇諗過好朋友的感受,成日利用阿琛的同情心,但阿琛還當佢係好朋友,真大量...呢本小說個結尾實在寫得太好了,好有啟發性,一切從忘記他開始果然不單書名改得好,內容仲好好,可以點醒人應放低以前過去所有,方能給自己一個新開始,bell,你的寫作真是太棒了,又一個出人意表的內容,正!!我又期待你下一本著作喇 ^^

 
At 7/18/2008 11:04 PM, Anonymous Anonymous said...

你咁多本書之中我最鐘意遺失在天涯海角的心,,超正!!我大大話話都睇左最少5次!!你又最鐘意邊本丫??
今年書展我一定會去掃你d書..超正!!
繼續努力丫!!寫多d書丫!!hehe!!

 
At 7/18/2008 11:55 PM, Anonymous Anonymous said...

this time the cover is not really colourful, last 4 books are very colourful and romantic

 
At 7/19/2008 6:24 AM, Anonymous Anonymous said...

你好啊!
書展又快要來所以我係網絡上到處逛逛
睇定有什麼心水書到時到書展掃貨!!!
最後便來到這兒
你的作品我只讀過"尋找真愛的魔法"
是在上年書展買的呢
看過覺得你既作品都很有心思^^

你這篇entry第二段所提到既感覺
我想我知道是怎樣一會事..
因為早在1個月前左右我失戀了
那時候的心情正正跟你所寫的一樣
所以我看完特別有感覺特別有共鳴

看到你還有一本名叫"無休止的思念過後"
唔知點解一睇完個書名 我就覺得好想睇
或者可能我感覺到係呢本書會搵到同自己相似既地方?
待我看過這本書後便知道我既感覺有沒有錯誤

噢!好像說得太多了? =p

愛情小說在我生活中也佔了很重要的位置
最近因失戀的關係看得更多愛情小說,
看來文字醫療對我好像蠻有效的呢,
我最近好像好多了!
所以也不忘要謝謝你寫了那麼多作品=]

期待著你日後會有更多精彩既作品,加油!

 
At 7/20/2008 6:42 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

Dear Kanas,
你是第一個看完比到comment我的,謝謝你呀!看見你對這本書有不錯的感覺,我可說是鬆一口氣,因為這又是一個新的嘗試,所以每次出書,等待你們的意見,都是戰戰兢兢的。

Dear Carmen,
或者買過架加上電腦櫃之上,咪唔駛換過個櫃咁大陣象lor。

Dear Suki,
真係唔係講笑,呢本的修定版我覺得好好睇!

Dear Joey, Evita,
有讀後感未呀?

Dear Anonymous,
我最鍾意是「玄來有你」,所以今次重專登出了修定版,不是hard sell,真係幾好睇ga,記得捧場。

Dear Mable,
這次的封面是暗了少少,不過為配合當中的內容,沒法子啦!

Dear Emily,
聽到你的手術成功,我也為你高興,健康對人來說實在是太重要了,尤其你現在有了小bb,我都好希望見下佢真人.....現在仍是很像她的爸爸嗎?

Dear Siuhung,
可以出國讀書是很幸福的事,至於跟我見面......要是有緣的話,待你畢業後仍是有機會的。看完新書後記得給我讀後感呀!

Dear阿紫,
我想失戀可能是每個人也會經過的事,所以只要懂得把舊的忘掉,新的一定會來臨的,支持你!

Dear tszwing,
我最近完成了最新的小說後,便開始我的寫意夏天生活,打golf和跟朋友聚會,而最近更學了煮西餐,原來我是個頗喜歡煮東西的人,有時更在想,如果有一天能煮給自己喜歡的人吃,相信會是件很幸福的事,不過首要條件是要有個好的櫥房,要是太細的話,就很不方便,什麼興緻也沒有。

 
At 7/21/2008 7:06 PM, Anonymous Anonymous said...

Dearest Bel,
對煮東西有興趣真是件好事:)我沒有什麼大興趣,所以在肚子餓時也只好到快餐店填飽自己...莫說煮給喜歡的人喇,我怕他不敢吃呢hahaha!
我今天會到書店買這本書:)

take care
tszwing xxx

 
At 7/22/2008 11:04 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

dear tzewing,
如果沒有一個方便的廚房,我都不喜歡煮。
等你的意見呀!

 
At 7/22/2008 11:30 PM, Blogger (~'.')('.'~) JoEy said...

我仲未買呀!!有時間會盡快.哈哈^^

 
At 7/23/2008 5:54 AM, Blogger Suki said...

今日睇完呢本書 ...
或者我未試過中意ge人因為死亡而離開左我,所以我理解唔到個種痛苦的思念,好彩阿琛識得珍惜中意佢ge人~
可惜佢ge朋友陳君頒就衰d 喇...

 
At 7/23/2008 4:37 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

dEar joeY,
快dddddd啦!

Dear SuKI,
我都沒試過,只不過身邊有朋友試過,便問問他,再加一點想像力,便寫了出來了。

 
At 7/27/2008 10:31 PM, Anonymous Anonymous said...

我買了你的新書了..
連家裡的..
你全部的書我都有呢..
為什麼不辦簽書會呢.?
有的話我一定會去的..
會一直支持你!!!^^

 
At 7/28/2008 6:49 AM, Blogger Unknown said...

halo,,我睇完你書新書lu,,係在書展買的
一買番黎就睇左lu,,好好睇呀

 
At 7/28/2008 4:06 PM, Blogger 梁佩瑚 said...

DEAR IRAINIE, SINYI,
很多謝你們的支持呀!

 
At 8/10/2008 10:45 PM, Anonymous Anonymous said...

Bel,

為何這個故事要判了孫正的死刑,真的好想知道孫正是一個怎樣的人,為何香佩琛會對他這樣想念。阿琛留戀他的方法,有點恐佈,幸好王傲天的出現及將她帶回來現實。

我很喜歡你在書中的描述方法,再用王傲天這個角色去告訴讀者, 其實孫正是一個已死。

至於阿琛的朋友陳君頌,在中學時期我真的認識一個女仔叫陳君頌,她是我同班同學的孖生家姐,但她對朋友的真誠和小說中的她,相差很遠了。(題外話)

關於書中的電板車是在外國流行的玩意嗎? Bel 你玩過嗎?

最後送你一個遲來的 Happy Birthday!
( 我也是8月份的壽星女呀!:P )

 
At 9/11/2008 9:08 PM, Anonymous Anonymous said...

Bel,
ha, 我買了妳的這本新作品。可是未有時間看(我通常喜歡兩三日內看完,一口氣嘛)
妳幾時搞讀者眾會呀?
我要報名

From
Rocky

 

Post a Comment

<< Home